Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi etteivät lapsesi ole samanlaisia menestyjiä kuin Niskasen perheessä?

Vierailija
25.02.2018 |

On olympiamitalisteja ja menestynyttä muotisuunnittelijaa. Rehellisesti sanottuna kyllä mä oisin pettynyt, jos oma lapsi olisi esimerkiksi mennyt amikseen ja jäänyt sille tielle. Onneksi oma tytär opiskelee Aallossa ja tulevaisuus näyttää hyvältä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa ostaa suksia kaikille

T.4 lapsen luottotiedottonat vanhemmat

Vierailija
22/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenihan ovat saavuttaneet paljonkin elämässään. Vanhin poikani on kolminkertainen murhaaja, keskimmäinen talousrikollinen ja nuorimmainen huumediileri. Jäljellä heillä on yhteensä tuomioista vähintään 18 vuotta, sillä vanhimmainen istuu elinkautista. Olen pojistani hyvin ylpeä.[/

Sinun lapsesi ovat menestyjiä omalla kapealla alallaan, kuten Kerttu ja Iivo omillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt kukaan normaali ja terve nuori mihinkään amikseen mene. Sehän on kehareille.

Vierailija
24/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaan niin paska äiti.

Onneks mun aikuiset lapset on upeita ihmisiä. Ilman olympiamitaleitakin.

Vierailija
25/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeleeko Aallossa jotain fiksua? Kun nykyäänhän siellä on kauppasurkea ja taidepiiperrys samassa

Vierailija
26/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta mainittakoon että ei tuollaista urheilumenestystä voi "tehdä" tyhjästä vaikka vanhempi kuinka haluaisi. Vain harvalla ihmisellä on riittävät geneettiset ominaisuudet huippu-urheilijuuteen (sen lisäksi pitää tietysti myös harjoitella), ja itse asiassa tuosta artikkelistakin käy ilmi, että kyse oli lähinnä mahdollistamisesta ja Kerttu pärjäsi lapsena lähinnä lahjakkuuden avulla. Samaten muotisuunnittelu vaatii silmää, joka varmasti on joiltain osin synnynnäistä.

Lapsuuden koulukavereista ne, jotka ovat nykyään musiikissa, muodissa tai urheilussa menestyneitä, olivat jo silloin niitä selvästi poikkeuksellisia. Vanhemmat mahdollistivat harjoittelun ja opiskelun, mutta lahjakkuus oli jo alkuaan. Lahjakkuuden lisäksi heillä oli myös intohimo tekemiseen.

Kirjassa the Sports gene muuten arvellaan, että harjoitteluahkeruus ja motivaatio ovat myös osittain geneettisiä kuten rekikoirien jalostuksessa on havaittu.

Pääasia on löytää omat vahvuutensa, ja rakentaa niiden varaan. Ne eivät välttämättä ole lainkaan niin ilmeisiä tai mediaseksikkäitä kuin joku urheilu. Ja joku on oikeasti vain tyytyväinen ollessaan keskivertoihminen, jolla on kasista neljään työ, ja vapaa-ajalla voi vaikka hoitaa puutarhaa.

Itselläni ei ole lapsia joten selittelystä ei ole kyse.

Vierailija
27/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tytärtäni ei kiinnosta urheilu tai vaatteiden näpertely, mutta hän on nuori poliittinen broileri ja hyvin pärjännyt tähän mennessä. :) Uskon hänen menestyvän.

Vierailija
28/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko tästä Mikko Niskasesta? Joka ohjasi niitä elokuvia. Onko hänen lapset kuuluisia?

Vierailija
29/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaan menestystä elämässä vähän muilla mittareilla, kun pärjäämistä urheilun saralla tai päätymällä mersun rattiin.

Vierailija
30/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne oo vielä ehtineet. Kaksoseni ovat 8 päivää vanhoja. Tosin itse toivon, että turhien olympiavoittojen sijaan he ottavat mallia Brian Coxista ja muista, jotka oikeasti tekee jotain järkevää ja alkavat tiedemiehiksi.

Vierailija
31/31 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olympiamitalisteja ja menestynyttä muotisuunnittelijaa. Rehellisesti sanottuna kyllä mä oisin pettynyt, jos oma lapsi olisi esimerkiksi mennyt amikseen ja jäänyt sille tielle. Onneksi oma tytär opiskelee Aallossa ja tulevaisuus näyttää hyvältä.

Meillä ovat heikommat geenit ja olemme muutenkin kunnianhimottomampia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi