Fazer huiko piiraset... Yöööääähk!!!
Hirveetä!!
Joku keksinyt heittää kissanoksennuksen taikinakuoreen.
Kommentit (14)
Tomaatti-basilika oli aika pahaa. Kyllä mä ne söin, mutta en osta enää ainakaan sitä samaa makua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten sisältää?
Öljyjä (palmurypsikookos) ja bambujauhoja.
Vierailija kirjoitti:
Tomaatti-basilika oli aika pahaa. Kyllä mä ne söin, mutta en osta enää ainakaan sitä samaa makua.
No se sweet chili maistui noin niinku sinapille ja mössölle.
Olen pöyristynyt tästä kaikesta vegepaskasta mitä on kaupan hyllyt nykyään pullollaan 😒
Vierailija kirjoitti:
Olen pöyristynyt tästä kaikesta vegepaskasta mitä on kaupan hyllyt nykyään pullollaan 😒
Joo..
Ne härkispyörykät...
10 kpl 4 euroa. Joo, tottakai ostan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne sitten sisältää?
Öljyjä (palmurypsikookos) ja bambujauhoja.
Niin ja väriä ja säilöntäainetta ja emulgointiainetta ja lisäainetta ja lisäaineen väriainetta.
Fazer ei ole välittänyt asiakkaistaan enää pitkään aikaan. Suklaa ei maistu millekään ja tehtailevat tällaisia rumia ja syömiskelvottomia tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Fazer ei ole välittänyt asiakkaistaan enää pitkään aikaan. Suklaa ei maistu millekään ja tehtailevat tällaisia rumia ja syömiskelvottomia tuotteita.
Joo siis ton huikon sisällysluettelo näytti vaan siltä että sinne oli tökätty kaikki öljyt joita ei oltu viitsitty survoa suklaaseen.
Aivan kamalan makuista ainakin tomaattibasilika! Kylmänä täyte maistui tosi ikävältä, lämmitin piirakan josko siitä olisi tullut parempi. Ei tullut. Kuoresta tuli vaan löllö ja maistui enemmän rasvalta.
Kiva, että kehitellään uusia kasvisvaihtoehtoja mutta tämä ei todellakaan ollut onnistunut.
Tunnen nyt vähemmän syyllisyyttä että en voinut syödä ensimmäistä puraisua pidemmälle.
Oli kyllä pettymys. Oikeasti teki pahaa syödä loppuun. Ja ostin molempia makuja vielä.
Siis tarkoitatko Fazerin Huiko-piirakoita? Epäesteettisempää on vaikea löytää, enkä aio maistaa. En uskonut silmiäni, kun näin niitä kahvilassa.