Olin kiinnostunut eräästä naisesta, mutta en saanut vastakaikua flirtilleni. Nyt kun hän on lihonut...
on hän alkanut flirttailla minulle rajusti. Siitäkin huolimatta, että itse en ole hänestä enää tippaakaan kiinnostunut. Kiusallinen tilanne hänen kannaltaan.
Kommentit (14)
Tuttu juttu miehellekkin. Naiset nyrpistelivät nenää kiltille ja ujolle laihalle pullonkaula hartia pojalle.
4 vuotta kovaa sali treeniä ja peilistä katsoo takaisin lihaksikas tunteeton titaani 43cm tykeillä ja jykevällä leualla. Nyt minä nyrpistän nenääni.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin naurettavaa...
Mua piiritti yks mies monta kuukautta, olin silloin hoikka mutten lämmennyt, koska olin vielä varattu. No sitten erosin ja lihoin surussani, ja ei, mä en alkanut flirttaamaan mutta tämä mies alkoi mua kohtaan tökeröksi. Sitten taas laihduin kun elämä alkoi eron jälkeen sujua, ja mitä teki mies, alkoi taas pommittamaan. Arvatkaa, kiinnostiko vieläkin vähemmän! Ei todellakaan. Mies, joka on noin pinnallinen, että kohtelee mua lihavana törkeesti, ja heti laihduttuani olenkin taas "elämänsä rakkaus", hah hah!!
Miksi et ala piirittämään lihavia miehiä ja etsi heidän sisäistä komeuttaan? Niin, miksi et....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua piiritti yks mies monta kuukautta, olin silloin hoikka mutten lämmennyt, koska olin vielä varattu. No sitten erosin ja lihoin surussani, ja ei, mä en alkanut flirttaamaan mutta tämä mies alkoi mua kohtaan tökeröksi. Sitten taas laihduin kun elämä alkoi eron jälkeen sujua, ja mitä teki mies, alkoi taas pommittamaan. Arvatkaa, kiinnostiko vieläkin vähemmän! Ei todellakaan. Mies, joka on noin pinnallinen, että kohtelee mua lihavana törkeesti, ja heti laihduttuani olenkin taas "elämänsä rakkaus", hah hah!!
Miksi et ala piirittämään lihavia miehiä ja etsi heidän sisäistä komeuttaan? Niin, miksi et....
En ole ap, mutta mietin vaan... Jos itse pitää huolta itsestään eli liikkuu ja välttää herkkuja, miksi pitäisi haluta kumppaniksi henkilö, joka ei arvosta samoja asioita? Mä en tajua tätä, miksi samasta asiasta jauhetaan uudestaan ja uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuttu juttu miehellekkin. Naiset nyrpistelivät nenää kiltille ja ujolle laihalle pullonkaula hartia pojalle.
4 vuotta kovaa sali treeniä ja peilistä katsoo takaisin lihaksikas tunteeton titaani 43cm tykeillä ja jykevällä leualla. Nyt minä nyrpistän nenääni.
Jykeväleukaisen ulin päiväuni 😆
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, pääasia, että kukaan ei saa.
Hoikkana kiinnitän huomiota siihen kuinka miehet puhuvat lihavista. En halua miestä, joka tuijottaa kiloja vaan miehen, joka näkee ihmisen läskien takana. Tunnen muutamia lihavia ihmisiä enkä voisi viedä läskejä halveksivaa miestä heidän eteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös, pääasia, että kukaan ei saa.
Näin minäkin sen ajattelen. Ennen olin niin hirveästi naisten perään. Nyt riittää, että saan katsoa lihaksiani peilistä ja pullistella. Nussin silmillä itseäni peilin kautta.
Olen erittäin ylipainoinen nainen,eivät miehet katso vain kiloja,miehistä ei ole pulaa.
Seksikin on parempaa ylipainoisen kanssa
Mistä ihmeestä ap on saanut päähänsä että naisen flirttailu johtuu hänen lihomisestaan?? Ehkä nainen on vasta nyt vain lämmennyt miehelle tai jäänyt sinkuksi. Ehkä hän on kiinnostunut aloittajasta (jostain kumman syystä). Mitä sitten vaikka on vähän lihonut.
Vierailija kirjoitti:
Hoikkana kiinnitän huomiota siihen kuinka miehet puhuvat lihavista. En halua miestä, joka tuijottaa kiloja vaan miehen, joka näkee ihmisen läskien takana. Tunnen muutamia lihavia ihmisiä enkä voisi viedä läskejä halveksivaa miestä heidän eteensä.
Samoin, myös jotkut perheenjäsenistäni ovat lihavia, enkä haluaisi miestä joka halveksuu läheisiäni.
Kertoo ihan tarpeeksi jos mies on ensin kiinnostunut naisesta ja naisen lihottua alkaa veemäiseksi tai ignooraa täysin. (Ja sama menee toki toisinkinpäin.) Ymmärrän ulkonäön osuuden kiinnostumisessa, mutta ihmisiä pitää kohdella asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui se jeesustelu, et itsekään huolisi jotain sängyssä makaavaa sairaalloisen lihavaa miestä vaikka olisi miten ihana persoona.
Vierailija kirjoitti:
Naisten edessä kannattaakin aina esittää parempaa kuin on ja puhua vain yleisesti hyväksyttyjä mielipiteitä. Naiset rakastavat sitä teennäistä showta ja tyhjiä puheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt loppui se jeesustelu, et itsekään huolisi jotain sängyssä makaavaa sairaalloisen lihavaa miestä vaikka olisi miten ihana persoona.
Sängyssä makaavaa tuskin missään tapaisikaan. Tavalliset läskit kuljeskelevat sen sijaan kaikkialla ja en ole lihavuuden takia ketään hylännyt. Vaikka en harrasta irtosuhteita niin jossain vaiheessa kävin kaverini kanssa baarissa. Siellä kaverusmiehet tulivat monesti meitä iskemään ja yleensä vaikka se hoikempi olisi alussa ollut minusta kiinnostunut niin illan mittaan "parit" muodostuivat niin, että tulin paremmin juttuun sen pulskemman kanssa. Tiedän myös pari mielettömän kuumaa lihavaa miestä.