Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa vanhaa! Olisiko tämä sopiva asu yökerhoon 39v naiselle?

Vierailija
24.02.2018 |

Pitkä, musta, kukallinen läpikuultava sifonkipaita jonka alla musta tuubitoppi, mustat legginsityyliset mutta paksummat housut ja mustat avokkaat. Musta kirjekuorilaukku.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta , ettei tuubi valahda ja sulosi paljastu kaikille.  

Vierailija
2/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, hauskaa iltaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v ei ole vanha.

Vierailija
4/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyvin sopii :D

jos yhtään mietityttää niin ajattele olisitko ollut ite ilonen nuorempana klubissa jos olisit nähny vanhemman naisen joka vielä nauttii itsestään ja pukeutuu kuin haluaa!

5/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä 😊 pidä hauskaa. Etkä ole vanha!

Vierailija
6/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvältä kuulostaa,vielä kevyt meikki ja hiukset kauniisti, Nauti illasta ja pidä huolta itsestäsi ja käyttäydy mahdollisimman arvokkaasti ja onnellisesti.

ps olet nainen parhaassa iässä!

Vierailija
7/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita juuri polvien ylapuolelle uloittuva kapea hame, ja paita/ pusero, joka tuo ryntaat hyvin esille, ts. on eduksi muodoille. Hameen alle laitat sukkanuhat. Sellaiset joita voisit pitaa koko paivan. Sukkanauhat eivat nay hameen lapi, tai alta. Ne nakyvat naamasta ja liikeista.

T. Vanha omenapuu

Vierailija
8/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitkiä sifonkipaitoja käyttää kuuskymppiset, jotka haluaa peittää keskivartalon liikakilot. Nelikymppinen voinvielämihan hyvin pukeutua vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Olen itse viisikymppinen ja en ole vielä koskaan käyttänyt tuollaista peittävää paitaa. Eilen minulla oli tämä pusero https://www.zalando.fi/vila-visilvi-24-sleeve-printtipaita-silver-v1021… ja mustat keinonahkalegginsit ja mustat korkeakorkoiset nilkkurit.

Vierailija
9/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lemontree kirjoitti:

Laita juuri polvien ylapuolelle uloittuva kapea hame, ja paita/ pusero, joka tuo ryntaat hyvin esille, ts. on eduksi muodoille. Hameen alle laitat sukkanuhat. Sellaiset joita voisit pitaa koko paivan. Sukkanauhat eivat nay hameen lapi, tai alta. Ne nakyvat naamasta ja liikeista.

T. Vanha omenapuu

Mikali imagoon soveltuu, otat roolin, joka soveltuu hotelliketjun omistajalle. Silloin tietysti pitaa etsia melkolailla miehekasta paria. Ja ne ovat tietysti harvassa.- Taysin tilanteesta riippumatta tuo valintasi kelpaa melko (hyvinkin) vaatimattomaan imagoon,- tai todella hyvinkin korkealle. Se on ainoastaan haastava, koska se on erilainen. Massasta poikkeava. Tuo ainakin. 

Vierailija
10/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä paita on huono, kun ei näy beba. Se pitää nykyään näkyä. Muu on mummomaista.

Vierailija
11/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä pitkiä sifonkipaitoja käyttää kuuskymppiset, jotka haluaa peittää keskivartalon liikakilot. Nelikymppinen voinvielämihan hyvin pukeutua vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Olen itse viisikymppinen ja en ole vielä koskaan käyttänyt tuollaista peittävää paitaa. Eilen minulla oli tämä pusero https://www.zalando.fi/vila-visilvi-24-sleeve-printtipaita-silver-v1021… ja mustat keinonahkalegginsit ja mustat korkeakorkoiset nilkkurit.

Olet Transu, ja sinulla ei olieasti ole erityista asiaa yokerhoihin, joissa tavalliset parit tapaavat toisiaan. Olkoot kuinka haastavia hyvansa. Niin se vain menee. !!

Vierailija
12/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet Transu, ja sinulla ei olieasti ole erityista asiaa yokerhoihin, joissa tavalliset parit tapaavat toisiaan. Olkoot kuinka haastavia hyvansa. Niin se vain menee. !!

No tällä transulla ainakin riitti miesseuraa eilen ihan liikaakin 😄

Vierailija
13/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tällä transulla ainakin riitti miesseuraa eilen ihan liikaakin 😄

Kiitos ihanasta yöstä. Vieläkin haistelen sormiani.

Vierailija
14/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, mitä 39v tekee yökerhossa?

Vierailija
15/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yökerhot ei todellakaan ole mikään pentujen (20-25) leikkipaikka.

Vierailija
16/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sillä on deitit mun kaa.

Arto 55

Vierailija
17/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa! Pidä kiva ilta! :) Äläkä välitä näistä elämäänsä kyllästyineiden kommenteista.

Vierailija
18/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuvaa niin helpompi sanoa?

-milfhunter22

Vierailija
19/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

39v ei ole vanha.

Hyvä tietää. Täytyykin tänään vähän vikitellä noita parikymppisiä mimmejä yökerhossa. Kiskis!

M38

Vierailija
20/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa mitä minäkin. Tanssin ja pidän hauskaa kavereiden kanssa.

T. 47N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi