Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä vieraan naisen kuva piilossa

24.02.2018 |

Eli siis, poikaystäväni kännykänkuoren välistä löytyi kuva selvästi minua nuoremmasta naisesta (ehkä 16v?). Poikaystäväni on 18v ja mä 19. Se siis oli sellanen pieni kuva kooltaan ehkä 4cmx3cm. En ole vielä kysynyt asiasta mutta sen verran tiedän että hällä ei oo mitään sisaruksia tms sukulaisia jonka kuva voisi olla. En haluaisi edes ottaa asiaa puheeksi koska meillä menee tosi hyvin muuten (asutaan yhdessä, tehdään asioita yhessä, monia hyviä seksikertoja useesti viikossa) ja sain vielä tietää vähän aikaa sitten että oon raskaana. Jollain paremmalla hetkellä varmaan otan asian puheeksi mutta sitä ennen kertokaa jotain kokemuksia vastaavan laisista tilanteista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä asia heti, turhaan mietit!

Vierailija
2/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen 2000-luvun alun provo tällä kertaa. Oliko kuva Nokian 3210 kuorien välissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny vauvapalstaa nyt muutaman viikon ja huomannut että täällä ollaan aika kovia epäilemään kaikkee provoiksi :D Selvitän asian poikaystävän kanssa heti kun meillä menee vähän huonommin, niin en nyt pilaa tämänhetkistä tilannetta. Poikaystävä kuitenkin suuttuu tai loukkaantuu jos epäilen häntä tästä tai vähintään tunnelma kiristyy kotona. Tai sitten voisin kysyä asiasta vaivihkaa mutta miten sen voi tehdä ilman että hän tajuaa että oon löytänyt sen kuvan?

Vierailija
4/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on hänen ensimmäinen ihastuksensa parin vuoden takaa.

Vierailija
5/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoja täys palsta nykyää.

Vierailija
6/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläinen 2000-luvun alun provo tällä kertaa. Oliko kuva Nokian 3210 kuorien välissä?

Sä et ole ikinä nähnyt älypuhelimen suojakuoria?

7/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yli neljä vuotta yhdessä eli en kyllä oikein usko että olisi mikään ensirakkaus siinä kuvassa. Ja miksi downvotetatte aloitustani?

Vierailija
8/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinais kirjoitti:

Ollaan oltu yli neljä vuotta yhdessä eli en kyllä oikein usko että olisi mikään ensirakkaus siinä kuvassa. Ja miksi downvotetatte aloitustani?

Täällä tulee alapeukkua milloin mistäkin syystä, jos viesti yhtään aihetuttaa negatiivisia tunteita. Toisinaan mammat alapeukuttaa ihan vain kiusaksi, jo sun ikäkin varmaan on katkerimmille ärsyyntymisen aihe.

Ennustan 1 : 9 peukkusuhdetta tälle viestilleni.

Vierailija
9/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa että kyseessä on joko sukulainen tai uusi hoito kierroksessa,kundi huomannut sun pyöristyneet muodot ja tuore pirkko haussa,häipyy viimeistään kun tulet synnäriltä,raskausarpisena vatsaheltan ja revityn vi*un kanssa.

Se on vaan karu totuus tyttönen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi