Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten estäisin ettei tulevan vaimoni polttareihin tule nuorta miesstripparia?

Vierailija
23.02.2018 |

Tuleva vaimoni ei ole räväkkä hurjastelija, joten kauhistuin kuullessani, että tyttöporukka aikoo hankkia minua nuoremman miesstripparin. En pidä ajatuksesta alkuunkaan. Haluan estää toisen miehen, mutta miten?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet itse sinne stippaamaan? Kaasoihin vaan yhteyttä.

Vierailija
2/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hankit vain itsetunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleva vaimoni ei ole räväkkä hurjastelija, joten kauhistuin kuullessani, että tyttöporukka aikoo hankkia minua nuoremman miesstripparin. En pidä ajatuksesta alkuunkaan. Haluan estää toisen miehen, mutta miten?

Pitkässä parisuhteessa seksi pysyy virkeänä, kun molemmilla on lupa nauttia seksuaalisuudestaan. Olisi parempi että te molemmat voitte kokea sen hauskana. Ei se ole pettämistä.

Huono oitsetuntosi ja halusi kontrolloida kahlitsee ja latistaa vaimosi seksuaalisuutta. Tuolla menolla se sammuu ennen pitkää, jäät ilman seksiä, ja se on sinun oma syy.

Vierailija
4/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt tulevalle vaimollesi edes viimeinen mahdollisuus kokea jotain upeaa. Tiedä millainen räväkkä hurjastelija hänestä kehkeytyykään, kun pääsee namin makuun. Pelottaako? No joo, laiska ja ennalta arvattava provo, mutta tuo "minua nuorempi miesstrippari" hymyilytti, siitä pojo.

Vierailija
5/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko estää että ei tule vai haluatko estää että tulee?

Vierailija
6/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeydyt kipeäksi ennen polttareita. Vaimosi ei kehtaa lähteä polttareihinsa.

Syötä vaimollesi laksatiivia polttariaamuna, kyllä tepsii. Kokemusta on

Vierailija
7/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään stripparia vaan kunnon panomies sinne polttareihin. Mieluusti nuori afrikkalaisyntyinen, hyvin varusteltu. Että saa morsian edes kerran elämässään kunnon kyydit.

Vierailija
8/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata munat ja ala mieheksi. Viimeistään tuossa vaiheessa olisi syytä. Turhaa märinää ja vinkunaa taas.

Vierailija
9/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap. Pysy kovana.

En minäkään antaisi. Näkee isoa makkaraa, muistaa mun nakkini ja peruu häät.

En voi ottaa riskiä.

Vierailija
10/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijaa siis mä niin ymmärrän sua! Minunkin vaimo on kunnon sika, kun se kanssa kerran kävi maksullisissa ennen meidän avioliittoa. Ollaan kyllä asiasta puhuttu mutta se vaivaa edelleen :(

Tuntuu etten riitä hänelle ja itsetunto on huono sänkyhommissa.

M32

Vierailija
11/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah mulla samoja kokemuksia. Tiedän miltä susta tuntuu. Sattuuuhan se kun oma nainen paljastuu tuollaiseksi että himoitsee jotain strippariäijää. Sais miehetkin vähän miettiä mimmoseen ammattiin menee eikä ketkustella puolialasti muiden vaimojen edessä..siis ei mitään järkee ja kaikkiin sattuu!

-mies37v

Vierailija
12/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä. Jos ei vaimolle riitä oma mies edes naimisiin mennessä niin miten myöhemmin? Kerro hänelle tunteistasi ja jos hän ei tajua, voinet itse perua häät. Minusta morsiamen ei myöskään tarvitse suostua tuollaiseen ellei halua. Oman miehen pitäisi olla kavereiden mielipiteitä tärkeämpi.

Vierailija
13/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sano morsiamellesi, että asia tuntuu pahalta. Hänen suhtautumisensa voi paljastaa paljon tulevan suhteen kannalta. Hän luultavasti naisena ymmärtää, miltä tuntuu, jos ei voi kokea riittävänsä toiselle.

Vierailija
14/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkässä parisuhteessa seksi pysyy virkeänä, kun molemmilla on lupa nauttia seksuaalisuudestaan. Olisi parempi että te molemmat voitte kokea sen hauskana. Ei se ole pettämistä.

Huono oitsetuntosi ja halusi kontrolloida kahlitsee ja latistaa vaimosi seksuaalisuutta. Tuolla menolla se sammuu ennen pitkää, jäät ilman seksiä, ja se on sinun oma syy.

En jää ilman seksiä, koska tiedän vaimoni olevan aseksuaali. Polttariporukasta olen saanut yhden puolelleni, joka oli ainoana vastustanut ideaa stripparista. Ei minunkaan polttareissa ole mitään irstasta, joten en halua sitä vaimollenikaan.

Vierailija
15/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä. Jos ei vaimolle riitä oma mies edes naimisiin mennessä niin miten myöhemmin? Kerro hänelle tunteistasi ja jos hän ei tajua, voinet itse perua häät. Minusta morsiamen ei myöskään tarvitse suostua tuollaiseen ellei halua. Oman miehen pitäisi olla kavereiden mielipiteitä tärkeämpi.

Pidän outona ettei vaimoni lähimmät ystävät yhtä lukuun ottamatta ymmärrä mistä hän pitää ja ei pidä. Tunnen tulevan vaimoni paremmin, koska hän on hento ja herkkä eikä mikään rääväsuu, joka huutelee törkeyksiä humalassa kadulla.

Vierailija
16/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mies vasta kun hän toimii impulsiivisesti ja ajattelematta hetkeä pidemmälle? Huutaa vaimolle ja pahimmillaan lyö humalassa eikä osoita välittämisen merkkejä? Pahalla miehellä on itsetunto, mutta empaattisella ja välittävällä miehellä ei ole?

Vierailija
17/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on mies vasta kun hän toimii impulsiivisesti ja ajattelematta hetkeä pidemmälle? Huutaa vaimolle ja pahimmillaan lyö humalassa eikä osoita välittämisen merkkejä? Pahalla miehellä on itsetunto, mutta empaattisella ja välittävällä miehellä ei ole?

Vierailija
18/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat polttarit on siis pidettävä/uusittava samaan aikaan kuin puolison. Varaat 300 km säteeltä kaikki miesstripparit omiin juhliisi. Ongelma ratkaistu ja voit ottaa oppia esityksistä hääyötä varten.

Vierailija
19/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olet menossa naimisiin  h u o r a n kanssa. Onnea vaan :DD

Vierailija
20/29 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin huolissaan, kun teen keikkaa polttaristripparina, että se on työkaveri

-mies 29,5 v