Ilkeä mies
Mun mies sanoi että syön mukamas liikaa karkkia ja roskaruokaa :( pitäiskö jättää se?
Kommentit (19)
Sun mies on varmasti oikeassa ja sun kannattaisi kuunnella sitä
Saattaa kyllä olla, kun muuten on tosi kiva mies ja antaa mulle esim rahaa vaatteisiin ja ruokaan säännöllisesti :) mutta toi töksäytys sai mut hermostumaan ja suuttumaan kun emmä ihan aina pelkkiä herkkuja ja hampurilaisia syö. Eikä se ees aio pyytää anteeks
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kyllä olla, kun muuten on tosi kiva mies ja antaa mulle esim rahaa vaatteisiin ja ruokaan säännöllisesti :) mutta toi töksäytys sai mut hermostumaan ja suuttumaan kun emmä ihan aina pelkkiä herkkuja ja hampurilaisia syö. Eikä se ees aio pyytää anteeks
Pakko kysyä tähän väliin, että minkä ikäisiä olette? Ja paljonko löytyy pituutta ja painoa
Vierailevana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä tähän väliin, että minkä ikäisiä olette? Ja paljonko löytyy pituutta ja painoa
Mä oon 26 ja mies kohta 40. Mulla on mittaa 162 cm ja 72 kiloa eli iha normimitoissa kyllä olen ja vähä on lihasta, mies 20cm pidempi ja hiukan painavampi. Eli tollasta valistusta een ymmärrä :(
162/72 on kyllä vähän tuhdin puolella. Oletko ollut laihempi suhteen alussa?
Läskihän sä olet. Älä stana ulise siellä miehen ilkeydestä, ihan on oma valintasi katsella sitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailevana kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 26 ja mies kohta 40. Mulla on mittaa 162 cm ja 72 kiloa eli iha normimitoissa kyllä olen ja vähä on lihasta, mies 20cm pidempi ja hiukan painavampi. Eli tollasta valistusta een ymmärrä :(
Ööh.. Oon ite 170cm ja painan saman verran ja en oo ihan hoikka, että kyllä sullakin niitä ylimääräisiä kiloja on. En usko että oot mikään muskelimasa koska sillon ruokavalio ei antais periksi syödä niitä herkkuja.
Ylipainoinen läski, joka ottaa vanhemmalta ukolta rahaa ruokaan ja vielä kitisee, kun se mainitsee rahojen käyttökohteesta. Oletko jotenkin heikkolahjainen tai muuten vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Suhteen alussa (3 vuotta sitten) olin 56-kiloinen, mutta en urheillut sillo läheskään yhtä paljo ku nyt
Aika vekkuli, mutta provo mikä provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteen alussa (3 vuotta sitten) olin 56-kiloinen, mutta en urheillut sillo läheskään yhtä paljo ku nyt
Oot paisunu ku pullataikina.
Eli et ole enää se notkea nuori nainen, johon mies ihastui. Katseles vähän vanhoja kuvia ja mieti, mahtaako miehen ihastus kantaa kertyneiden ja ilmeisesti edelleen kertyvien kilojen yli.
Vierailija kirjoitti:
Aika vekkuli, mutta provo mikä provo.
Kuvausten perusteella tunnen kys. pariskunnan ja valitettavasti kyseessä ei ole provo vaikka nii haluisin itekkin uskoa...
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole enää se notkea nuori nainen, johon mies ihastui. Katseles vähän vanhoja kuvia ja mieti, mahtaako miehen ihastus kantaa kertyneiden ja ilmeisesti edelleen kertyvien kilojen yli.
Oon naamasta edellee iha nätti nii kyl se jaksaa :) eikä kaikki oo nii pinnallisii et kiinnittäis huomiota pikku asioihin. Aloitin kuitenkin salilla käynnin
Molempi parempi. Paras vaihtoehtohan se on joka naisen kannalta että mies maksaa ensin roskaruoat ja sitten vasta lääkärikulut. Se keneltä löytyy rahaa enemmän saa luvan tarjota toiselle, paitsi jos miehellä on vähemmän nii se saa silti luvan tarjota naiselle.
Ap:n oikeasti tuntevana voin sanoa että hän ei oikeasti näytä missään nimessä lihavalta vaikka mitat voivat hämätä. Hän on edelleen lumoavan kauniskasvoinen ja rintava ja hyväpeppuinen nuori nainen. Ja opiskeleekin sairaanhoitajaksi ja pärjää opinnoissa hyvin. Tätäkään ei varmaan uskota tai edes noteerata mutta totta on eikä totuus pala tulessakaan.
Mite ap:lle kävi? Vai eksyikö Hesburgeriin hehheh :D
Se välittää sun terveydestä. :)