Eikö teitä häiritse jos mies lihoaa?
Kun yleisesti aina puhutaan, että miehet on tyyliin sikoja jos heitä häiritsee vaimon lihoaminen.
Mua ainakin häiritsisi jos oma mies lihoaisi. Rakastuin hyvännäköiseen, timmiin mieheen ja osa hänen viehätystään on ulkonäkö.
Toki ymmärrän jos ihminen sairastuu eikä kykene liikkumaan tms. mutta kyllä mä oletan ja toivon, että mies hyvissä ruumiin ja sielun voimissa pitää itsensä tikissä.
Ja niin itsekin teen.
Eikä olla enää ihan kakaroita, ikää yli 40 mittarissa ja lapset isoja... mutta ylipainoa ei kiloakaan kummallakaan.
Kommentit (16)
Taasko joku lihoaa, lihoaa ja v-ttu lihoaa! Varmasti maailman v-ttumaisin sana tuo lihoaa!
Siinä on jotain niin vastenmielistä. Tulee mieleen joku tosi junttijurvelo pehmeäpäinen lihoaja.
Puhuaminen ja miehen kehuaminen tärkeintä.
Ei haittaa.miehet on niin pitkiä et niissä ei nää yleensä ees liikakilot. Pituus voittaa kilot.
Toki häiritsee. Miehellä on paino vaihdellut vuosikymmenten aikana ~50. Mut mun seksimuna se kuitenkin aina on. Seksimuna on muuten ulottuvilla paremmin kun mies on hoikempi. T. Vaimo, Vink vink.
Onneksi mieheni ei ole Turusta, eikä siis lihoa.
Häiritsisi kyllä. En pystyis harrastaa seksiä isomahaisen miehen kanssa.
Mieheni ominaisuudet ovat tärkeämpiä kuin ulkonäkönsä. Olen tyytyväinen siksi että mies on kiltti, älykäs, hauska ja seurallinen.
Minulle persoonallisuus on aina ollut tärkeämpää kuin ulkonäköä. Moni komistus on muuttunut rumaksi kun henkilö on avannut suunsa.
Sattuuko, jos joku osuaa sua kirveellä päähän, ja kaikki vain katsoaa kun verta valuaa 😂
Ei haittaa. Mies on lihonnut meidän suhteen aikana noin 30kg (oli jo meidän tavatessa hieman ylipainoinen). Yhtä seksikäs on edelleen.
Ei todellakaan häirinnyt kun mies lihosi alipainosta normaaliin painoon. Jos nyt lihoaisi niin alkaisi jo haittaamaan. Mutta ei hän itsekkään antaisi sen tapahtua
Ylipaino on aina epäterveellistä, oli se sitten miehellä tai naisella. Terveellisyys on päämääränä
Ei tämä voi olla totta. Ihmisissä ominaisuuksia ties kuinka paljon. Ja täällä vaan arvotetaan painoindeksin perusteella. Outoa ja pelottavaa.
Mua häiritsee vain se, jos jatkuvasti aukoaa päätänsä 😂
Lihoaa, lihoaminen... Opettele suomea.
Tärkeintä on se, mitä mies sanoaa ja kuinka hän sinulle puhuaa. Se ei ole hyvä, jos mies katsoaa tai koskeaa muita naisia.
Häiritseekö miestäsi jos sinä lihoat?