Rumat naiset
Oletteko löytäneet helposti uuden puolison vai jääneet yksin?
Kommentit (31)
Jotenkin tuntuu, että mitä rumempi mies, sitä tärkeämpää hänelle on kauniit naiset. Ootteko huomanneet saman?
Itse olen kai aika tavallisen näköinen nainen (laitettuna kai nätimpi, toisinaan väsynyt ja ruma) ja huomaan, että melkeinpä ne tavallista hieman komeammat miehet katsovat. Rumat miehet ignooraavat tavisnaiset.
Myös mun oma mies on hyvännäköinen.
Rumalla naisella ei ole ihmisarvoa. Surullista, mutta totta.
Tää ketju on jonkun sensuurin kourissa :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä heti kysellään, että ai miten ruma, siis sisältäkin?
Kai nyt jokainen näkee jos joku on ruma, siis ruman näköinen...kuten petolinnun p*rse! Ei sitä tarvitse selitellä, että voihan sitä olla kaunis sisältä ja jokaisen ulkonäössäkin on aina jotakin kaunista ja kauneus on katsojan silmissä ynnä muuta paskaa....
Totuus nyt kuiteniin on se, että on olemassa todella rumia naisia! Olen itse heistä yksi. Voin olla sisäisesti kaunis yms., mutta olen ulkoisesti sysiruma.
Ihme kyllä, olen naimisissa ja vieläpä ihan onnellisesti. Ja mieheni ei ole ruma, on ihan tavallisen näköinen.
Mistä tuo nimitys "sysiruma" tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä heti kysellään, että ai miten ruma, siis sisältäkin?
Kai nyt jokainen näkee jos joku on ruma, siis ruman näköinen...kuten petolinnun p*rse! Ei sitä tarvitse selitellä, että voihan sitä olla kaunis sisältä ja jokaisen ulkonäössäkin on aina jotakin kaunista ja kauneus on katsojan silmissä ynnä muuta paskaa....
Totuus nyt kuiteniin on se, että on olemassa todella rumia naisia! Olen itse heistä yksi. Voin olla sisäisesti kaunis yms., mutta olen ulkoisesti sysiruma.
Ihme kyllä, olen naimisissa ja vieläpä ihan onnellisesti. Ja mieheni ei ole ruma, on ihan tavallisen näköinen.
Mistä tuo nimitys "sysiruma" tulee?
Eikö se ole "susiruma"? Sysi tarkoittaa puuhiiltä eli väri on äärimmäisen musta.
Vierailija kirjoitti:
Rumalla naisella ei ole ihmisarvoa. Surullista, mutta totta.
Eikä pidäkkään olla.
Rumilta ihmisiltä pitäisi poistaa kyky lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Ruma-hulluhan se siellä :D
Ruma-hullu, rillumarei! :D
Vierailija kirjoitti:
Rumilta ihmisiltä pitäisi poistaa kyky lisääntyä.
Onko noin ajattelevan ihmisen tervettä lisääntyä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko löytäneet helposti uuden puolison vai jääneet yksin?
Olen vielä naimisissa ensimmäisen puolisoni kanssa.
En ole koskaan saanut miestä. Ikää kohta 30 v.