Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jokohan sitä tänään veisi tuon joulukuusen ulos

Vierailija
23.02.2018 |

Vieraita tulossa viikonloppuna, voivat vähän ihmetellä jos tuvassa seisoo vielä joulukuusi😆

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et turhia hätäile! :-DD

Vierailija
2/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä purin kuusen jo mutta odottelee edelleen olohuoneessa ullakolle viemistä. Ehkä jo tänä viikonloppuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin nätti kuusi :) ap

Vierailija
4/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin nätti kuusi :) ap

Voisin aloittaa sanoilla, sitä kuusta en unohda koskaan. 90.-luvulla asuin suuressa ja vanhassa hirsitalossa. Joulun lähestyessä hain metsästä kauniin kuusen.Se oli kasvanut pienessä aukossa, joten se oli tasaoksainen.  Kaunein joulukuusi, jonka olin koskaan nähnyt! Koristelimme sen mieheni kanssa hyvin niukasti. Kynttilät (aidot), pari nauhaa ja muutama pallo. Tottakai latvatähti! Inhoan noiden jenkkien tyyliä peittää kuusi koristeilla,hyi! Joulu meni ja loppiainen. Kuusi hienossa kunnossa. Purimme koristeet pois .Siinä se seisoi yhä kaikki neulaset "yllään". Aika kului, tuli Pääsiäinen. Kevätkin koitti. Siirsimme sen ulos oven pieleen. Kesäkin koitti. Kastelin sitä välillä hieman. Vasta syksyllä, syys-lokakuussa se luovutti ja karisti neulasensa. Sen jälkeen en samanmoista ole löytänyt! 

Vierailija
5/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seisoo juhannukseen. Silloin6 kannetaan koivu sisälle.

Vierailija
6/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä seisoo juhannukseen. Silloin6 kannetaan koivu sisälle.

Meinasin kirjoittaa saman, mutta ehdit ensin. Samalla ovenavauksella hoituu kuusi pihalle ja koivu ovenposkeen.

Vierailija
7/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtahan on taas joulu.

Vierailija
8/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina, 4! 💕

Ap, minä olen monesti vienyt vasta huhtikuussa ☺ - pimeyttä piisaa, ja kaipaan kauneutta ja valoja iltoihin. Minulla on muuten paljon koristeita, lasisia ja kauniita, käsityönä puhallettuja. Kuusi saa olla vähän toispuolinen, kun se kuitenkin tulee seinää vasten.

Tuttu huoltomies vitsailee, kun vielä keväällä näkee iltamyöhällä kuusen valot. ☺

Ostin aikoinaan sahan, tämmöinen citypupu, ihan kuusen pätkimistä varten 😀.

Vierailija
9/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä mies lähde hätiköimään. Varisee neulasetkin oviaukoissa. Pätki mieluummin oksat pikku hiljaa ja käytä hellan sytykkeinä.

Vierailija
10/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nääh sillä vielä mitään kiirettä ole. Kerran unohtui kuusi parvekkeelle kolmeksi ja puoleksi vuodeksi.