Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden vanhemmat ovat eronneet eikä ole sisaruksia

Vierailija
22.02.2018 |

Tunnetteko itsenne yksinäisiksi? Minkä ikäinen olit kun vanhempasi erosivat ja miltä ero tuntui? Toivoisitteko sisarusta? Onko se haikeaa olla yksin vanhempien luona? Osaako sitä edes ajatella?

Mietin tässä vain kun itselläni on neljä sisarusta ja vanhemmat eronneet, kuinka oudolta tuntuisi olla ainut lapsi perheessä.. 🤔 Ja miten muut sen kokee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On melko harvinaista, että vanhemmat olisivat sisaruksia.

Vierailija
2/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etkö koskaan käy vanhempiesi luona yksin? Vai mitä tarkoitat, että onko haikeaa käydä yksin vanhempien luona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On melko harvinaista, että vanhemmat olisivat sisaruksia.

Heh joo tuli vähän huonosti muotoiltua otsikko :D

Ja käyn kyllä vanhempien luona yksin, mietin vain miltä tuntuisi olla se ainut lapsi. Olen läheinen sisarusteni kanssa, ja kyläillään paljon vanhempien luona. Mietin vain, miltä tuntuisi aina olla "yksin", miten he kokevat asian joilla ei ole sisaruksia.

Vierailija
4/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis etkö koskaan käy vanhempiesi luona yksin? Vai mitä tarkoitat, että onko haikeaa käydä yksin vanhempien luona?

Luulisin, että aloittaja käy, mutta hän pohtii, millaista se olisi, jos ei olisikaan sisaruksia. Sittenhän ei olisi vaihtoehtoa.

Vierailija
5/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se outoa. Vanhemmat erosivat ja sitten yhtäkkiä olikin toisessa kodissa kolme suunnilleen samanikäistä tyyppiä. Mutta onneksi olivat poikia, luulen, että olisi voinut olla vaikeampi luoda heihin läheiset suhteet jos olisivat olleet tyttöjä. En tiedä miksi näin.

Ei siis ollut yksinäistä ja toisessa kodissa oli ain mukavan rauhallista, kun sinne pääsi.

Vierailija
6/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä ihan ymmärrä kysymystä, mutta jos on ainoa lapsi, niin miten se oma olotila siitä yhtään sen kummemmaksi muuttuu, vaikka vanhemmat eroavatkin?

Vierailija
7/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisaruksia mutta he ovat niin paljon vanhempia, ettei meillä ole tuollaista yhteyttä niin kuin teillä.

En ole koskaan kokenut olevani "yksin". Olen aina pärjännyt itsekseni enkä ole ollut kenenkään seurasta riippuvainen. En oikeastaan koskaan koe olevani "yksin" tai "yksinäinen". Kaipa kun se on oletusarvo. Ehkä jos olisi koko ajan tottunut olemaan osa jotain laumaa niin tuntuisi oudolta olla ilman.