Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies katsoi Bridget Jones elokuvan ja harkitsee nyt eroa!

Vierailija
22.02.2018 |

Mies on ollut pari päivää työreissussa. Koko tuon reissun ajan hänen yhteydenpitonsa oli oudon "yksioikoista", tyyliin lyhyt tilanneraportti. Nyt hän on kotona ja edelleen vaitonainen. Oli pakko kysyä missä mennään ja mies sitten kertoi katselleensa hotellihuoneessa tylsistyneenä Bridget Jonesin ja että muistutan kuulemma tätä hahmoa liian elävästi. Koko leffan ajan häntä vitutti katsella tuota hahmoa ja tajusi että se johtui juuri siitä että minä tulen mieleen. En ole itse nähnyt tätä elokuvaa joten oli pakko kysyä millä tavalla. Hahmo kuulemma sättää ja lätisee kaikkea typerää eikä vielä yli kolmekymppisenä osaa käyttäytyä lasta kummemmin.
Sitten mies sanoi että tarvitsee vähän omaa aikaa. Emme ole naimisissa mutta 15 vuotta yhdessä kumminkin!

Koskaan ei ole aiemmin sanonut mitään käytöksestäni tai että olisin tuollainen, enkä mielestäni todellakaan ole.
Mies on veljensä luona joten aion tänään katsoa tuon elokuvan. Voiko yhden leffan näkeminen saada ukolta pöntön noin sekaisin? Manasiko joku poppamies sen reissussa vai mitä ihmettä!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kuulostaa kyllä pahalta. Poltatko paljon ja teetkö sinistä narusoppaa? Maistuuko viini?

Vierailija
2/22 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan leffan jälkeen oliko kuvaus oikea!

Vierailija
4/22 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD

Vierailija
5/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I want to believe it's real! Kai kerrot miten tää tarina jatkuu! 😂

Vierailija
6/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras ketju, toivon jatkoa!!!

Vierailija
7/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts! :D 5/5

ja ketju menee seurantaan

Vierailija
8/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bridget on kyllä aikamoinen...

Vierailija
9/22 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske sen katsoa ne jatko-osat myös.

Vierailija
10/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut nyt veljellään koko tämän ajan, vaikka piti olla "vain yhden yön". Meinasin aloittaa tästä uuden ketjun mutta tässä on jo alkutiedot!

Olen siis viimeksi puhunut miehelle eilen illalla. Hän oli humalassa mutta saimme puhuttua jotain järkevääkin. Hetken lätistyämme niitä näitä sanoin että näin sen elokuvan. Tässä välissä mainittakoon että hahmo ei ollenkaan "vituttanut" minua kuten miestä ilmeisesti vaan leffa oli ihan hauska. Katsoisin tähän yksinäisyyteeni jatko-osat mutta en näihin olosuhteisiin nähden vain kykene.

Mies sanoi heti asian esiin tultua ettei hänen veljensä vaimo ole lainkaan kuin minä pellekalameikkeineni ja törökampauksineni. Ja että veli kehtaa kuljettaa vaimoaan julkisesti, toisin kuin hän minua viimeiset 15 vuotta. Kuulemma myös pukeudun "kuin keski-ikäinen transvestiitti".

Äitini kyselee jatkuvasti miten minulla ja "Mr. Darcylla" menee, enkä voi sanoa että hän asuu veljellään koska katseli elokuvan ja nyt tajusi että olen pÄskaa lässyttävä idiootti.

AP

Vierailija
11/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika. :( 

Vierailija
12/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, toinen Bridget-klooni täällä 😀! Kun kirjat ilmestyivät, siskoni naureskeli, että olen samanlainen hömelö itsehoito-oppaineni, suunnitelmineni ja teorioineni.... Olen myös kova tekemään listoja. Kun exän (amerikkalainen) kanssa oli vaikeaa, ihan oikeasti ostin "Don't sweat the small stuff in love"-kirjan, ja ehdotin että luetaan sitä luku illassa ja keskustellaan sitten. Mies ei ihme kyllä lämmennyt... 😃

Sisko siis oli kiltillä tavalla huvittunut. Bridget on tosi symppis, meidän molempien mielestä.

Miehesi ei ole ihan viisas, häneltä pitäisi kieltää romanttiset komediat.

Kiva kun jaksoit kertoa kuulumisia, en ole varmasti ainoa, joka on miettinyt mitä sinulle nyt kuuluu! Koeta jaksaa, monta halausta! 💖

Vierailija
13/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P. S. Minä en voisi jäädä suhteeseen, jossa toinen noin rumasti ja ilkeästi kommentoi persoonaani ja ulkonäköäni. Sinuna miettisin tarkkaan, kannattaako jatkaa. Maailmassa on paljon ilkeitä ihmisiä, kotiini ja rinnalleni en heitä halua.

Tuo kommentointi oli niin rumaa ja yksityiskohtaista, että vaikka olisi ollutkin humalaisen puhetta, en silti voisi antaa anteeksi.

12

Vierailija
14/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt paremman :)

Vierailija
15/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, miehellä jotain patoutuneita tunteita pitkältä ajalta, jotka leffan katselu toi ulos. Noin lapsellisen käyttäytymisen jälkeen sanoisin heipat.

Vierailija
16/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on ollut nyt veljellään koko tämän ajan, vaikka piti olla "vain yhden yön". Meinasin aloittaa tästä uuden ketjun mutta tässä on jo alkutiedot!

Olen siis viimeksi puhunut miehelle eilen illalla. Hän oli humalassa mutta saimme puhuttua jotain järkevääkin. Hetken lätistyämme niitä näitä sanoin että näin sen elokuvan. Tässä välissä mainittakoon että hahmo ei ollenkaan "vituttanut" minua kuten miestä ilmeisesti vaan leffa oli ihan hauska. Katsoisin tähän yksinäisyyteeni jatko-osat mutta en näihin olosuhteisiin nähden vain kykene.

Mies sanoi heti asian esiin tultua ettei hänen veljensä vaimo ole lainkaan kuin minä pellekalameikkeineni ja törökampauksineni. Ja että veli kehtaa kuljettaa vaimoaan julkisesti, toisin kuin hän minua viimeiset 15 vuotta. Kuulemma myös pukeudun "kuin keski-ikäinen transvestiitti".

Äitini kyselee jatkuvasti miten minulla ja "Mr. Darcylla" menee, enkä voi sanoa että hän asuu veljellään koska katseli elokuvan ja nyt tajusi että olen pÄskaa lässyttävä idiootti.

AP

Tuota noin. Kuinkakohan hieno ja komea mies miehesi sitten on? Puheiden perusteella ei ainakaan ole perusempatiakyvyllä varustettu. Jotenkin tuntuu, että Ap sä et tässä tuu häviämään, vaikka eroaisittekin. 

Vierailija
17/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis bridget jones on ärsyttävä. 

Vierailija
18/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olisi pikku tyylimuutossesdio viikonlopun aikana..? Uusi aikuisempi kampaus, meikki ja asut, ihan vain muutenkin, ei vain miehen takia.

Vierailija
19/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on ihania vastaajia, kiitokset etenkin sille Bridget-kloonille.

Joo miehestä kuoriutui tuollainen vähän niinkuin yhdessä yössä. Olen kai se tyypillisimmin miesrooli joka "ei vaan tajuu" ja sit ero tulee. Tosin olen nainen joka ei tajuu.

Tulin miettineeksi tota Bridgetin kolmiodraamaa, mies ei kommentoinut noita miehiä mitenkään. Joku päämiesjehu ja juristi enkä kumpaakaan työntäis sängystä. Oma miehekkeeni on kalju ja valju mutta rakastan häntä tuollaisena. Itse en kelpaa sitten herralle. :(

Noh, en tiedä yrittääkö sitten takaisin tuollaisen kanssa. Avioss ei olla, lapsia ei tietääkseni ole joten se helpottaa.

AP

Vierailija
20/22 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten olisi pikku tyylimuutossesdio viikonlopun aikana..? Uusi aikuisempi kampaus, meikki ja asut, ihan vain muutenkin, ei vain miehen takia.

Mistä päättelit, että ap:n tyyli olisi lapsellinen? Tai että hän itse olisi tyytymätön ulkonäköönsä tai olemukseensa?

Mies on vatipää, piruilee ja ilkeilee, ja sinä ehdotat naiselle tyylinmuutosta? Just....

Oliko sulla muita huikeita idiksiä? Tätä timanttia on tosin vaikea ylittää 😎.