Naiset! Kumpi on tärkeämpää, kun etsitte parisuhdetta?
Kommentit (12)
Peniksen koko harvemmin on tullut kyseltyä ennen kuin jonkinlainen valinta on tehty joten pituus on se joka siinä tilanteessa vaikuttaa.
Molemmat yhtä tärkeitä, en osaa vastata.
Kumpikaan ei ole ykköskriteereissä. Vastasin peniksen kook, koska kropan pituus kiinnostaa vielä vähemmän.
Kummallakaan asialla ei ole väliä, kunhan ei ole vasenkätinen.
Peniskyselijä taas vauhdissa. Menisi homopalstalle.
Ei herrajestas :D
Kumpikaan noista asioista ei ole mielessä kun miehiä katselen, se on vain se jokin mikä löytyy tosi harvalta.
Ja parisuhdetta en mitenkään aktiivisesti etsi, se alkaa ihan luonnostaan kun oikea ihminen sattuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän merkitystä on sillä kuinka niitä käyttää.
Kuluneiden kliseiden sijaan voisit kertoa miten sitä pientä penistä käytetään oikein ja tyydyttävästi.
Aivan, et voi. Liian pieni on aina liian pieni, eikä siinä auta vaikka olisi lukenut manuaalin kannesta kanteen ja katsonut tuntikaupalla Youtube-videoita.
Isolla pitää hieman varoa, keskikokoisella on hyvä osata muutakin kuin perusnylkytys ja pienen voi pitää pysyvästi housuissa.
Se on jännittävä hetki, kun paljastuu se koko... Ja miten sitä osaa käyttää...
Kumpikaan ei kyllä ole missään lähelläkään tärkeysjärjestykseni kärkikahinoita, mutta koska peniksellä kuitenkin on jotain tekemistä parisuhteen onnistumisen kanssa, vastasin sen. Miehen pituus taas ei vaikuta parisuhteeseen mitenkään. Se on täysin merkityksetön asia minulle. On kyllä miehillä nykyään aivan uskomattoman typeriä kysymyksiä, ei voi muuta sanoa...
Koska tuo peniksen koko näyttää olevan paljon tärkeämpi, niin yleisesti voitaisiin ottaa käyttöön sellainen tapa, että kun mies esittäytyy naiselle (esim. ravintolassa) hän voisi ilmoittaa luontevasti peniksensä mitan.
Hei, olen Kari 18!
Nainen taas voisi ilmoittaa tiukk**tensa tyyliin: Hei, olen Hanna hautakynttilä..., tai, hei, olen Eeva etusormi:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuluneiden kliseiden sijaan voisit kertoa miten sitä pientä penistä käytetään oikein ja tyydyttävästi.
Aivan, et voi. Liian pieni on aina liian pieni, eikä siinä auta vaikka olisi lukenut manuaalin kannesta kanteen ja katsonut tuntikaupalla Youtube-videoita.
Isolla pitää hieman varoa, keskikokoisella on hyvä osata muutakin kuin perusnylkytys ja pienen voi pitää pysyvästi housuissa.
Ei tähän osaa kukaan vastata.
Kun olet pieni, olet pieni.