Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että miten huonosti olen kohdellut miestäni.

Vierailija
22.02.2018 |

Tuli tuosta yhdestä aloituksesta mieleen. Olen potkinut hänet pois sängystämme kun en ole halunnut nukkua hänen vieressään. Välillä myös mennyt toiseen huoneeseen nukkumaan. Olen torjunut miehen seksialoitteita.. kuullut kun mieheni itkee olohuoneessa ja kääntänyt vain kylkeäni ja nukahtanut. Mies on pyytänyt että halaa minua.. en ole halannut. Olen ollut kylmä ja etäinen. En ole vastannut mitään kun mies sanoo rakastavansa. Ja tästä huolimatta mies on yhä kanssani ja kehuu, kertoo tunteistaan ja on tukenani. Antaa kaikkensa. Ja minä jatkan tätä... miten voin muuttua? En halua miehelleni tälläistä. Enkä itsekään halua olla sellainen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun mies ei itke olohuoneessa, huh.

Vierailija
2/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et päästä häntä lähtemään? Et ilmiselvästikään rakasta häntä. Hän on jotenkin kiinni sinussa, eikä osaa lähteä. Tee sille palvelus ja jätä miehesi. Olet vähintäänkin sen velkaa hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta asia?

Aloita vaikka menemällä nyt heti miehesi luo ja kertomalla että kaduttaa ja haluat muuttua.

Vierailija
4/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tämän olisi kirjoittanut katkerahko mies, "syyllisen puolison näkökulmasta".

Vierailija
5/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no huh huh.. aika hirviömäistä toimintaa. Joko muutut kokonaan tai jos et pysty - eroa. Ei kukaan ansaitse tuollaista kohtelua. 

Vierailija
6/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidata pääsi ja kunnolla! Potuttaa tuommoiset sekopääpimahtelijat, jotka piinaavat läheisiään, eivätkä vahingossakaan mene hoitoon!

Vierailija
7/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vannoo rakkauttaan ja hylättynä itkee. Naiset on niin sikoja. JSEAP!

Vierailija
8/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et päästä häntä lähtemään? Et ilmiselvästikään rakasta häntä. Hän on jotenkin kiinni sinussa, eikä osaa lähteä. Tee sille palvelus ja jätä miehesi. Olet vähintäänkin sen velkaa hänelle.

Rakastan. En halua antaa häntä pois. Eri asia jos hän haluaa lähteä. Se olisi pakko hyväksyä. Ap

Vierailija
9/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No muuta asia?

Aloita vaikka menemällä nyt heti miehesi luo ja kertomalla että kaduttaa ja haluat muuttua.

Ei ole kotona. Työreissussa. Ap

Vierailija
10/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän muuttua. Se on varma. Ap

Vierailija
11/11 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt miksi joku ei halua seksiä, voivat olla täysin ymmärrettäviä. Jokin suhteessa ei ehkä ole toiminut. Muttei asiasta ole ilmeisesti yritetty puhua rauhassa vai onko mies väärä. Usein ihmiset kyllä halaavat, jos toisesta välittää.. jos ei välitä niin ero parempi. Mutta toivotaan ettei kenenkään tarvitse itkeä enää, toista voi aina lohduttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä