Kysy Muumimammalta mitä vain!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat sikailija-Pappaa?
Ja onko sulla salasuhde Nuuskamuikkuseen, niinku huhutaan?
No mutta, Pappahan on mukava. Olen tottunut Pappaan, enkä usko uusioperhekuvioihin.
Nuuskamuikkunen kävi aikoinaan kammarissani aina silloin kun Pappa lojui tuntitolkulla riippukeinussa. Nyt Pappa on hieman ryhdistäytynyt niin en vehtaa tällä hetkellä Nuuskamuikkusen kanssa.
Muumimamma
Vierailija kirjoitti:
Miksi muumit ovat niin paksuja?
On hyvä olla muhkea muodoiltaan, syömme paljon pannukakkua ja juomme vaapukkamehua.
Muumimamma
Paapapapaapa paa paa pa paa pa
Muumimamma
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea käsilaukussasi on?
Siellä on isoäidin vanha pieni taskumatti ja nenäliinoja.
Muumimamma
Miksi käsilaukku on sinulle henki ja elämä? Laulatko todella tiskatessasi kuten kerrotaan?
Miksi liityitte Muumipeikon kanssa Haisulin rosvokoplaan? Oliko vampyyri kiva lemmikki? Uskotko Pyhään Hemulukseen, kaikkien pienten eläinten suojelijaan? Entä miksi suutuit kun Muumipappa halusi vain katsoa teeveetä?
Onko Muumipeikko oikeasti homo ja rakastaa Nuuskamuikkusta eikä Niiskuneitiä?
Missä olitte silloin kaikki kun Muumitalo oli eräänä marraskuuna täynnä vieraita ja väkeä, mutta ette itse olleet silloin kotona?
Miten on mahdollista, että et ole tiennyt Muumipapan aikaisemmista vaiheista mitään ennen kuin hän eräänä kesäisenä päivänä vilustuneena halusi kertoa nuoruudestaan? Luulisi nyt, että olisit kuullut sen jo ennen kuin menitte naimisiin.
Onko Tarja Halosessa mielestäsi mitään muumimammamaista?
Koska sait tietää että Pikkumyy on Nuuskamuikkusen isosisko tai siskopuoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muumit ovat niin paksuja?
On hyvä olla muhkea muodoiltaan, syömme paljon pannukakkua ja juomme vaapukkamehua.
Muumimamma
Tykkääkö Pappa, että on mistä ottaa kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Miksi käsilaukku on sinulle henki ja elämä? Laulatko todella tiskatessasi kuten kerrotaan?
Miksi liityitte Muumipeikon kanssa Haisulin rosvokoplaan? Oliko vampyyri kiva lemmikki? Uskotko Pyhään Hemulukseen, kaikkien pienten eläinten suojelijaan? Entä miksi suutuit kun Muumipappa halusi vain katsoa teeveetä?
Käsilaukussa on minulle tärkeitä asioita, siksi sitä vaalin. Elämä voi joskus olla rankkaa Papan kanssa.
Minä laulan tiskatessa ja puutarhassa.
Muumipeikko on varmasti saanut isältään vaikutteita, siksi Haisulinkin seura kiehtoo. Minä taas tarvitsen välillä vähän väriä arkeen.
Minä en pitänyt vampyyrista.
Pyhä Hemulus suojelee, nyt ja aina.
Pappa haluaa aina vaan katsoa tv:tä. Aina.
Muumimamma
Eikö sinua vituta hoitaa huushollia täysin yksin sillä välin kun Pappa makaa riippukeinussa/sohvalla tai raapustelee huuhaa-muistelmiaan?
Vierailija kirjoitti:
Missä olitte silloin kaikki kun Muumitalo oli eräänä marraskuuna täynnä vieraita ja väkeä, mutta ette itse olleet silloin kotona?
Voi kuules, missäköhän? ;)
Muumimamma
Käykö Pikkumyy hermoillesi? Vituttaako huoltaa vieraitten pummien pentuja?
Miten jaksat sikailija-Pappaa?
Ja onko sulla salasuhde Nuuskamuikkuseen, niinku huhutaan?