Onko nyt muotia miesten esittää vaikeasti tavoiteltavaa?
En jaksa enää ristiriitaisia viestejä ihastukseltani. :/ Miehet, jos huomaatte että nainen on ihastunut teihin, alatteko esittää välinpitämätöntä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo nyt naisten pitää panostaa jos meinaa saada.
Tätä se tasa-arvovouhotus teettää.
Ok, mutta annatteko sitten varmasti jos oikein jahtaan ja saalistan?
Ap
Sori vaan, mutta liika epätoivoisuus tappaa kiinnostuksen 😂
Tiedän, että tavoittelet miesten top10:een kuuluvaa ja sellaisella on mistä valita. Miksi se valitsisi epätoivoisen, kun on normaaleja naisia tarjolla joilla ei viiraa?
Ei missään tapauksessa muotia, vaan syy lienee siinä että miesten silmät ovat auenneet sille, mitä nykypäivän naiset ovat.
Miksi kukaan haluaisi joutua kusetettavaksi ja vaikeuksiin?
Ei kukaan täyspäinen ainakaan.
Ei ole naisten puolelta tuollaista kiinnostusta niin ei tarvitse esittää mitään.
M35
Ihme ja kumma kirjoitti:
Itse olen huomannut, että alle 30-vuotiaana piti olla aloitteellinen. Sitten osat kääntyivät on varaa olla suorastaan ronkeli.
Ok, pari vuotta siis pitää vielä kestää. :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän, että tavoittelet miesten top10:een kuuluvaa ja sellaisella on mistä valita. Miksi se valitsisi epätoivoisen, kun on normaaleja naisia tarjolla joilla ei viiraa?
Tiedän että olen epätoivoinen, mutta yritän kyllä olla näyttämättä sitä. En usko että mies kuuluu tähän kuvittelemaasi ryhmään, hän ei ole erityisen komea ja on lyhyempi kuin minä. Fiksu ja mukava kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mitäs palstalla koko ajan kuitenkin väitettä ettei naisen tarvitse muuta kuin olla paikalla ja miehiä ilmestyy jono mistä valita.
Se on se 20/80 suhde. Naiset on kiinnostuneita pääasiassa 20% miehistä.
Ketä siinä jonossa sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Emme, vaan me todella olemme välinpitämättömiä. Ihastuneet naiset kuvittelevat kaikki nuo "ristiriitaiset" viestit omassa päässään. Herätkää!
M36
No näin pelkäsinkin. :( Mutta en vain saa häntä mielestäni. Pitää varmaan pyytää treffeille niin saan sitten suoran torjumisen, ehkä sitten osaan luovuttaa...
Ap
Itse olen huomannut, että alle 30-vuotiaana piti olla aloitteellinen. Sitten osat kääntyivät on varaa olla suorastaan ronkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos naiset antavat sinnikkyydestä, niin sitten minäkin annan.
Siinä odottelet sinnikäs naista. Ei niiden tarvitse olla kun koko ajan se miesjono tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän, että tavoittelet miesten top10:een kuuluvaa ja sellaisella on mistä valita. Miksi se valitsisi epätoivoisen, kun on normaaleja naisia tarjolla joilla ei viiraa?Tiedän että olen epätoivoinen, mutta yritän kyllä olla näyttämättä sitä. En usko että mies kuuluu tähän kuvittelemaasi ryhmään, hän ei ole erityisen komea ja on lyhyempi kuin minä. Fiksu ja mukava kyllä.
Ap
No, voi se olla että mies ei tiedä että olet ihastunut. Tai tietää muttei halua kuitenkaan sen enempää. Jos mies ei tee aloitetta, pitää sinun tehdä, niin ei tarvitse pohtia päätä puhki. Minusta se on parempi kuin vatvominen, vaikka tulisikin pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos naiset antavat sinnikkyydestä, niin sitten minäkin annan.
Hienoa! Sinnikäs osaan olla. Hullu mutta sinnikäs. ;)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mitäs palstalla koko ajan kuitenkin väitettä ettei naisen tarvitse muuta kuin olla paikalla ja miehiä ilmestyy jono mistä valita.
Se oli ennen metoota.
Tavallaan joo. Pitää olla helppo, muttei liian helppo.
Pitää selkeästi tuoda esille oma kiinnostus, mutta ei saa osoittaa sen olevan mikään ainutlaatuisen erikoinen juttu. Esiintyä hieman siihen tyyliin, että tottakai olet minusta kiinnostunut. Kaikkihan minusta ovat kiinnostuneita. Olla hieman varman väliinpitämätön naisesta siinä mielessä, että vaikka tämä nainen ei olisikaan kiinnostunut niin mahdollisuuksia riittää edelleen seuraavan vastaantulevan naisen kanssa.
Mies on seksikkäämpi jos nainen ei ole miehelle mikään viimeinen oljenkorsi johon pitää tarttua heti kaksin käsin kiinni. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin epätoivo.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa muotia, vaan syy lienee siinä että miesten silmät ovat auenneet sille, mitä nykypäivän naiset ovat.
Ei kukaan täyspäinen ainakaan.
Miksi ne miehet sitten on siinä jonossa josta nainen vain valitsee kenet haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ennen metoota.
Ahaa okei eli ne miehet jotka ei erota ahdistelua normaali kanssakäymisestä eivät enää lähesty naisia. Sehän on vaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän, että tavoittelet miesten top10:een kuuluvaa ja sellaisella on mistä valita. Miksi se valitsisi epätoivoisen, kun on normaaleja naisia tarjolla joilla ei viiraa?Tiedän että olen epätoivoinen, mutta yritän kyllä olla näyttämättä sitä. En usko että mies kuuluu tähän kuvittelemaasi ryhmään, hän ei ole erityisen komea ja on lyhyempi kuin minä. Fiksu ja mukava kyllä.
Ap
No, voi se olla että mies ei tiedä että olet ihastunut. Tai tietää muttei halua kuitenkaan sen enempää. Jos mies ei tee aloitetta, pitää sinun tehdä, niin ei tarvitse pohtia päätä puhki. Minusta se on parempi kuin vatvominen, vaikka tulisikin pakit.
Olen kyllä osoittanut kiinnostustani hänelle, mutta pitää varmaan tehdä selkeämpi aloite. Ideoita, miten kannattaa tehdä? En itsekään jaksa enää tätä vatvomista...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan täyspäinen ainakaan.Miksi ne miehet sitten on siinä jonossa josta nainen vain valitsee kenet haluaa?
Pitää paikkansa että tuollaisiakin on, mutta eivät kuulu missään tapauksessa näihin täysipäisiin miehiin.
Antaa heidän harjoitella niin viisastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Pitää selkeästi tuoda esille oma kiinnostus, mutta ei saa osoittaa sen olevan mikään ainutlaatuisen erikoinen juttu. Esiintyä hieman siihen tyyliin, että tottakai olet minusta kiinnostunut. Kaikkihan minusta ovat kiinnostuneita. Olla hieman varman väliinpitämätön naisesta siinä mielessä, että vaikka tämä nainen ei olisikaan kiinnostunut niin mahdollisuuksia riittää edelleen seuraavan vastaantulevan naisen kanssa.
Mies on seksikkäämpi jos nainen ei ole miehelle mikään viimeinen oljenkorsi johon pitää tarttua heti kaksin käsin kiinni. Mikään ei ole epäseksikkäämpää kuin epätoivo.
t. mies
Tappaa hyvin nopeasti kiinnostuksen jos toinen ei ole kiinnostunut tai hänen ympärillään pyörii kauheasti muita naisia.
No onhan meissä naisissakin erillaisia niin kai tuo johonkin toimii.
Epätoivo ja joku tuollainen esittäminen on kumpikin turn off.
Vierailija kirjoitti:
t. mies
Okei... Mutta jos olet itse oikeasti ihastunut naiseen, niin miten jaksat tällaisia pelejä? Itse olen pari kertaa päättänyt että nyt yritän esittää välinpitämätöntä, mutta ei ole onnistunut.
Ap
Näin ap sai vastauksen. Ei ne esitä.
Vaikka esittäisi niin se olisi aika hyvä merkki siitä että haluaa vain leikkiä eikä ole oikeasti kiinnostunut.