Miehen karvainen kroppa?
Tykkäättekö kropaltaan vähäkarvaisesta vai karvaisesta miehestä? Rintakarvat, selkäkarvat, säärikarvat, käsikarvat...
Kommentit (4)
Itse miehenä en kyllä tykkää karvaisuudesta yhtään. Pakko ajella karvat pois itteltä. No, siisti häpykarvoitus saa olla. Täysin posliini on miehellä kyllä aika orvon näköinen. Mut muu kroppa, timmi, lihaksikas ja karvaton.. Se näyttää ittellä ja monilla muilla miehillä omaan silmään parhaalta. En oo vaimolta kysynyt tästä karva-asiasta, toivottavasti on suunnilleen samaa mieltä.
M41
Mulla on aika karvaton kroppa, karvoitusta oikeastaan vain genitaalialueella ja kainaloissa, tukkaa ja partaa kuitenkin ihan kunnolla. Naiset ovat joskus vähäkarvaisuuttani ihmetelleet, mutta olen selittänyt olevani evoluutiossa vähän normimiehiä korkeammalla tasolla, siis kauempana apinoista:)
Helppo on tällä karvoituksella pitää paikat sheivattuna. Ai niin, on minulla yksi rintakarvakin, se kasvaa aina viisisenttiseksi ja sitten katkeaa!
Ei ihan karvaton eikä ihan kaikkein pahin turkkilainen ihmisapina. Siltä väliltä kun on, niin varmasti hyvä. Minusta käsissä ja jaloissa saisi olla karvaa edes jonkin verran, rintakarvat ihan sama (nykyisellä miehellä on ja pidän niistä, mutta olisi kiva ilmankin), mielellään ei ihan ihmissusiturkkia selässä. Mies vähän siistii navan alapuolelta muttei ajele enempää. Hyvä, sillä posliinista miehellä en niin välittäisi. N27
Rintakarvat on must, mut peräkarvat siis ihan out. Kauheeta katella kuusysissä sitä pöheikköä. Säärikarvojaki saa olla, mut selkäkarvat tarttuu rakennekynsien alle silleen tosi tiukkaan, kun tulee aina raavittua sit kuitenki pannessa.