Saara Aallon "Monsters"biisillä melko varma euroviisuvoitto
Toivottavasti valitsevat tuon Monsters-biisin , sillä sillä napsahtaa voitto.
Muut biisit, Domino ja Queens ei iske niin, jotain puuttuu ettei kumpikaan yllä hiteiksi.
Kommentit (45)
On kyllä niin surkea poppiraina että hohhoijaa.
Ei tule voittoa eikä sijoitusta parhaille paikoille. Millään noilla Saara Aallon biiseillä.
Edes Saaran espoon areena ei myy. Ammottaa tyhjyyttään edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule voittoa eikä sijoitusta parhaille paikoille. Millään noilla Saara Aallon biiseillä.
mä olin luopunut toivosta euroviisuihin ja tässä monsters on voittaja ainesta.
No ei todellakaan tule sillä voittoa.
Valitettavasti kappaleet ovat tasapaksua eu-poppia, joista puuttuu melodia ja koukku. Laulua on liikaa osaamisesta huolimatta, soitollakin saisi olla osuutta. Videot ovat niin nähtyjä kaikkineen. Ja kannattaako niitä hörsy-reisi-ikkuna-asuja esitellä kun linjana voisi olla tyyli? Sijoitus 20+.
Ai. Minusta se taas oli aika mitäänsanomaton poppirallatus, jolla ei pitkälle päästä.
Ajatelkaa, miten siisti alku olisi, kun Lordi aloittaisi kaikuvalla naurulla ja Saara alkaisi laulamaan.
Menestyisi nyt. Saara on niin paljon yrittänyt. Onko muualla radiossa, kuin suomessa?
Uskon että se pääsee finaaliin. Lopullinen sijoitus noin viidestoista.
En vaan voi sille mitään että ne muut tuntuu paljon paremmilta. Nuorilta, raikkailta, innovatiivisilta, freesseiltä. Ja suurin osa vielä superkauniita kuten Kypros ja Valko-Venäjä.
Olisin voinut hyvin kertoa lopputuloksen. Sillä yksikään noista ei jäänyt edes päähän soimaan. Enkä tunnistanut edes radiosoitossa. En ole erityisesti musikaalinen, mutta hittibiisit tunnistan aina vuoden etukäteen. Johtuu varmaan mun duunista. Ennustan työkseni tulevia juttuja, massasuosiota, mutten musiikin alalla. Tai sitten oon pohtinut, että mulla vaan on niin keskivertomaku, että musta kannattaisi tehdä sisäänostaja tms.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut hyvin kertoa lopputuloksen. Sillä yksikään noista ei jäänyt edes päähän soimaan. Enkä tunnistanut edes radiosoitossa. En ole erityisesti musikaalinen, mutta hittibiisit tunnistan aina vuoden etukäteen. Johtuu varmaan mun duunista. Ennustan työkseni tulevia juttuja, massasuosiota, mutten musiikin alalla. Tai sitten oon pohtinut, että mulla vaan on niin keskivertomaku, että musta kannattaisi tehdä sisäänostaja tms.
No miksei sillä Saaralla ole yhtään menestystatsia?
Eipä ole Mira Luodillakaan, vaikka Arto Tuunela taustalla. Mut Mira tajuu kuitenkin rajansa.
Vierailija kirjoitti:
Saara se ei jätä Suomea.
....vaikka kuinka haluaisimme. Ikävä sitä Yhtä! Oikeesti.
Saara on viikonloppuna homomarssilla hillumassa ja sateenkaarilippuja liehuttelemassa. Merikin sitten taas saa jotain somepostattavaa. Viimest postaukset onkin jo lähes euroviisuajoilta. Omassa elämässä ei tapahdu mitään ja nyt sitten maailmantähdenkin tapahtumat kuivuu kasaan.
Monsters oli viisuissa 20-29-vuotiaiden juryjen jäsenten mielestä huonoin. Karua kertomaa, kun tuo on se ikäryhmä, johon just pitäisi vedota.
uulallaa kirjoitti:
Saara on viikonloppuna homomarssilla hillumassa ja sateenkaarilippuja liehuttelemassa. Merikin sitten taas saa jotain somepostattavaa. Viimest postaukset onkin jo lähes euroviisuajoilta. Omassa elämässä ei tapahdu mitään ja nyt sitten maailmantähdenkin tapahtumat kuivuu kasaan.
Laittakaa sitte kuvia Pridestä, että missä asussa siellä hilluttiin. En ole noissa somehässäköissä.
monsters on todella hyvä. Ehdottomasti parhain suomen eurovbiisi.