Mikä siinä koiran jätösten keräämisestä ladulla on niin hankalaa?
Mulle on ihan sama käveleekö joku ladulla, mutta tuo koiran paskojen jättäminen raivostuttaa . Hiihdinpä sitten paskaan.
Kommentit (7)
Epäilisin, ettei kukaan uskalla pysähtyä sinne keräämään niitä, ettei laturaivoaja ehdi tulla paikalle huitomaan sauvoilla ja huutamaan sylki roiskuen.
Mä en ainakaan viitti kyykkiä tuola pakkasessa latujen välissä, paleltuuhan siinä kädet
Kyllä se olen minä joka sinne ladulle paskantaa ihan sun kiusaks, eikä mun koira!
Vierailija kirjoitti:
Epäilisin, ettei kukaan uskalla pysähtyä sinne keräämään niitä, ettei laturaivoaja ehdi tulla paikalle huitomaan sauvoilla ja huutamaan sylki roiskuen.
Eihän tällä logiikalla uskalla mennä ladulle koiran kanssa. Semminkin kyse on koiran omistajien täydestä välinpitämöttämyydestä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olen minä joka sinne ladulle paskantaa ihan sun kiusaks, eikä mun koira!
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan viitti kyykkiä tuola pakkasessa latujen välissä, paleltuuhan siinä kädet
Mutta jaksat poiketa kävelyreitiltä monta metriä kirjaimellisti keskelle peltoa, jossa se latu kulkee? Jätätkö paskat myös kadulle?
Vituttaa hiihtäjät, ihan vain siksi. Pitää antaa laturaivoajille jotain syytä raivoon.