Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä koiran jätösten keräämisestä ladulla on niin hankalaa?

Vierailija
22.02.2018 |

Mulle on ihan sama käveleekö joku ladulla, mutta tuo koiran paskojen jättäminen raivostuttaa . Hiihdinpä sitten paskaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa hiihtäjät, ihan vain siksi. Pitää antaa laturaivoajille jotain syytä raivoon.

Vierailija
2/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin, ettei kukaan uskalla pysähtyä sinne keräämään niitä, ettei laturaivoaja ehdi tulla paikalle huitomaan sauvoilla ja huutamaan sylki roiskuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan viitti kyykkiä tuola pakkasessa latujen välissä, paleltuuhan siinä kädet

Vierailija
4/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se olen minä joka sinne ladulle paskantaa ihan sun kiusaks, eikä mun koira!

Vierailija
5/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilisin, ettei kukaan uskalla pysähtyä sinne keräämään niitä, ettei laturaivoaja ehdi tulla paikalle huitomaan sauvoilla ja huutamaan sylki roiskuen.

Eihän tällä logiikalla uskalla mennä ladulle koiran kanssa. Semminkin kyse on koiran omistajien täydestä välinpitämöttämyydestä

Vierailija
6/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se olen minä joka sinne ladulle paskantaa ihan sun kiusaks, eikä mun koira!

Miksi?

Vierailija
7/7 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan viitti kyykkiä tuola pakkasessa latujen välissä, paleltuuhan siinä kädet

Mutta jaksat poiketa kävelyreitiltä monta metriä kirjaimellisti keskelle peltoa, jossa se latu kulkee? Jätätkö paskat myös kadulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän