Hierojana tiedän, että hierojaansa ihastuminen on aivan normaali ilmiö
Mutta silti minulle itselleni kävi niin. Säälittävää.
Kommentit (18)
Enpä olisi uskonut, että on normaali ilmiö. Mulla ei oo koskaan ollut niin ihanaa hierojaa, että olisin voinut ihastua. Lääkäreihin ja sairaanhoitajiin ihastun kyllä. Niin ja kassahenkilöihin. :)
Minullakin on hieroja jonka toivoisin aina antavan vaginahierontaa. Aaahhhh!
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut, että on normaali ilmiö. Mulla ei oo koskaan ollut niin ihanaa hierojaa, että olisin voinut ihastua. Lääkäreihin ja sairaanhoitajiin ihastun kyllä. Niin ja kassahenkilöihin. :)
Kyllä tuosta jo koulutuksessa puhutaan, että siinä kuitenkin ollaan niin läheisissä tekemisissä, että saattaa muodostua lämpimiä tunteita. Kuvittelin olevani tällaisen yläpuolella.
Ap
Lapsen päivähoitoryhmässä on ihan helvetin hyvän näköinen nuori "tarhantäti"
Miksi kuvittelit olevasi yläpuolella? Pidätkö asiakkaitasikin sitten säälittävinä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelit olevasi yläpuolella? Pidätkö asiakkaitasikin sitten säälittävinä?
En pidä. Jotenkin ajattelin, että kun itse tiedän nämä asiat ja olen alalla, niin minulle ei voi käydä niin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä. Jotenkin ajattelin, että kun itse tiedän nämä asiat ja olen alalla, niin minulle ei voi käydä niin.
Ap
Lääkäritkin voi muuten sairastua jne...
Vierailija kirjoitti:
Mun hierojat on kyllä aina olleet yläpuolella. Ei ne sieltä alhaalta räplää niin kuin autokorjaamolla on tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLääkäritkin voi muuten sairastua jne...
Mutta ihastuvatko lääkärit kollegoihinsa jos saavat heiltä hoitoa?
Ap
Jos mä ihastuisin hierojaani, lopettaisin käynnit välittömästi. Olisi liian kiusallista. Koskaan ei ole kuitenkaan näin käynyt, olen käynyt useammallakin nais- sekä mieshierojalla.
Mun hierojaukko sanoi viimeks, että sulle on tullut muutama kilo lisää. Yrittiköhän sillä kommentilla varmistaa, että en ihastu häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko, että lääkärit mielellään menee hoitoon ennestään tutuille kollegoille. Ihastuvat muuten varmasti, lääkärihän on silloin potilas (asiakas) eikä asiakkaan ammatti sinänsä muuta asetelmaa, paitsi että lääkäri-asiakas saattaa ymmärtää ja tietää eri lailla asioita hoidosta ja lääkärin toimintatavoista.
Eipä ole tuntunut hierojan käsittelyssä ylimääräisiä värähdyksiä.
Asiakkaana tiedän, että tämä on aivan normaalia.
Onkohan parturikampaajaan ihastuminen normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö paremmin vertautuisi se, että hierojallekin voi tulla lihasjumeja?
No entäs kun se hierojatäti alkaa utelemaan, että olenko facessa ja alkaa muutenkin kertoilemaan vähän omituisia juttuja miten joskus nuorna tyttösenä tuli harrasteltua kaikenlaista jännää ja otettua sediltä autonkyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEn usko, että lääkärit mielellään menee hoitoon ennestään tutuille kollegoille. Ihastuvat muuten varmasti, lääkärihän on silloin potilas (asiakas) eikä asiakkaan ammatti sinänsä muuta asetelmaa, paitsi että lääkäri-asiakas saattaa ymmärtää ja tietää eri lailla asioita hoidosta ja lääkärin toimintatavoista.
Niin, että gynekologi huikkais kollegalleen, että viittisitkö vähän vilkaista. En oikein usko. :)
Mulle ei käynyt. Oli niin epäviehättävä ukko.