Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen etelän lämmössä. Vaimo herää huomenna puoli neljältä..

Vierailija
22.02.2018 |

Lähdin etelänlomalle. Vaimoa taitaapi harmittaa , kun herää huomenna puoli neljältä ja vie neljä lasta tarhaan ja kouluun. Menee itse klo 8 töihin. Laitoin vielä tekstiviestiin ihanan maisemakuvan ja, että " ihana nukkua huomenna pitkään"

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko Porvoossa noin kiva sää?!?

Vierailija
2/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se yksi lapsi pitää viedä neljältä tarhaan ja kouluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että lähdetään suoraa sängystä nousseena? Neljä lasta+ omat aamutoimet? Haloo, ota se järki käteen!

Vierailija
4/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että lähdetään suoraa sängystä nousseena? Neljä lasta+ omat aamutoimet? Haloo, ota se järki käteen!

En, siihen tarvitaan tunti. Lapset herätetään kello 6:30 kun itsekin herää ja kello 7:30 lapset kävelee kouluun ja minä lähden töihin. Aamutoimia ei tarvi tehdä tunti per lapsi, kuten teillä ilmeisesti tehdään.

Vierailija
5/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hoito sujuu meillä limittäin ja osin yhtä aikaa, ei peräkkäin tunti/lapsi. Ei taida olla sinulla lapsia. Liekö vaimoakaan, ja ulkona taitaa olla pakkasilta pimenemässä.

Vierailija
6/6 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, siihen tarvitaan tunti. Lapset herätetään kello 6:30 kun itsekin herää ja kello 7:30 lapset kävelee kouluun ja minä lähden töihin. Aamutoimia ei tarvi tehdä tunti per lapsi, kuten teillä ilmeisesti tehdään.

Ota huomioon, että perheessä voi katsos olla erityislapsia. Se, että teidän elämä on noin ruusuista, ei tarkoita, että kaikilla olisi. Kuvitteletko, että kaikki ihmiset selviävät tunnissa ? Perheessä voi olla monta pientä lasta ja koulu ja tarha voi olla kauempana toisistaan. Kannattaa hiukan avata silmiä ja miettiä muutakin kuin vain itseään ja omaa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan