Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla suuri alkoholiongelma

Holistiko
22.02.2018 |

Olen 40v mies, avioliitossa jo 15v ja meillä on 5v lapsi. Olen viimeiset 15v juonut päivittäin olutta. Se tapa alkoi kun tuli töissä enemmän paineita, jolloin join enemmän. Jossain vaiheessa onnistuin vähentämään annoksia niin, että juon arki-iltaisin 2 pientä bisseä ja viikonloppuisin en laske ollenkaan. Paino ei ole noussut, työssä, perhesuhteissa ja kaveripiirissä ei mitään ongelmia ollut tämän takia. Ainoa joka mietyttää, on miten se vaikuttaa terveyteen. Olen aina 5 vuoden välein käynyt kuntotarkastuksissa jossa otetaan verinäytteet ja siellä kertonyt myös tästä, niin mitään ei ole näkynyt. Minun suvussa ei ole syöpä- tai sydän/versisuoni tauteja.

Mutta pakko se on joka ilta aina jotain pientä ottaa, muuten en pysy nahoissani. Vaimon suvussa ollut alkoholisteja ja hän on sanonut että mulla homma pysyy hyvin asiallisesti käsissä. Emme ole koskaan riidelleet mun juomisesta.

Kai tää on ok?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään muuttunut. Oli pikkujoulut tuossa, join aika paljon ja en edes tullut känniin. Arkisin saattaa mennä 1-2, mutta täysin alkoholittomia päiviä ei ole ollut juuri ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi