Voiko mies ostaa auton mun nimiin jos en pääse itse mukaan toiselle paikkakunnalle?
Vai miten tällainen autokauppa kannattaisi tehdä?
Kommentit (6)
Ei tietenkään miehen nimiin, jos sinun autosi vaan ottaa valtakirjan mukaan. Tai sitten siirrät päivää niin että pääset itse paikalle.
Vastaaja 1 jatkaa, ei tuossa mun esittämässä systeemissä auto ole missään vaiheessa miehen nimissä. Se on myyjän nimissä kunnes ap ottaa sen omiinsa siellä trafin palvelussa.
Aika iso ero että meneekö liikkeeseen vai yksityiselle. Liikkeen kanssa saattaa tulla purnausta, mutta yksityisellä niinkään ole mitään väliä kun sen varmenteen antaa. Tuollahan joku siitä jo mainitsikin
Vierailija kirjoitti:
Aika iso ero että meneekö liikkeeseen vai yksityiselle. Liikkeen kanssa saattaa tulla purnausta, mutta yksityisellä niinkään ole mitään väliä kun sen varmenteen antaa. Tuollahan joku siitä jo mainitsikin
Vastaaja 1 taas.. Sorry, en tajunnut tuota muuten. Itse ostellut autot aina yksityiseltä, en jotenkin edes tajunnut että liikkeessäkin voi kaupat tehdä. :D Melkein nolottaa nyt.
Miksi miehen pitäisi ostaa auto sinun nimiin?
Varoituksen sana. Tuttu tarina niin monelle ulosottovelalliselle, jotka joutuvat vuosien velkahelvettiin.
Nainen ostaa auton nimiinsä , mahdollisti velaksi rahoitusyhtiön kautta ja kun sukset menevät ristiin, naisen maksettavaksi jää autovelka, vakuutukset, autovero, sakot jne. ja mies jatkaa autoiluaan ja nainen maksaa, etkä mitään mahda, kun olet laittanut nimen paperiin ja velkahelvetti valmis ja maksat korkoa korolle.
Mies voi tehdä kaupat myyjän kanssa. Myyjä tekee luovutusilmoituksen Trafin nettipalveluun (anna miehellesi sotusi mukaan jos haluat, ei ole pakko) ja antaa varmenteen miehellesi. Sillä varmenteella voit sitten laittaa auton omiin nimiisi.