Kotikissojen oma aihe vapaa!
Mitäs olette tehneet?Juuri heräsin unilta ja katselin ikkunasta liikennettä. 2 ihmistä näin kävelevän. Valkoista on maisema.
Kommentit (19)
Kaveri joi just kaikki maidot ja kusi matolle. Että ottaa päähän!
Kävin päivällä saattamassa tytön kaverin luokse pyörällä ja samalla reissulla kävin kaupassa. Muuten olen istunut koko päivän koneella palstailemassa. Välillä söin ja annoin kissoille ruokaa. Pitäisi alkaa siivoamaan, mutta ei oikein huvita.
Kärsin vaikeasta unettomuudesta, olen mennyt pitkään 16_19 tunnin unilla vuorokaudessa.
En haluaisi vähentää kissanmintun käyttöä, sillä ilman sitä on vieläkin raskaampaa.
Päikkäreillä raapimapuussa. Jospa sitä vaikka lekkis noutoa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin päivällä saattamassa tytön kaverin luokse pyörällä ja samalla reissulla kävin kaupassa. Muuten olen istunut koko päivän koneella palstailemassa. Välillä söin ja annoin kissoille ruokaa. Pitäisi alkaa siivoamaan, mutta ei oikein huvita.
Nyt hämmennyin? Oliko tyttö ja kaveri kaverin luona vai teillä? Keille annoit ruokaa?
Omistajan mies söi mun matolääkkeet.
Aion paskoa sen kenkään. - edellinen
Nukuttu koko päivä, välillä herätty vähän sotkemaan paikkoja ja syömään. Ihmiset tuli just kotiin, ovat vähän väsyneitä kun yöllä käytiin siskon kanssa vuoron perään häiriköimässä. Yrittävät maata sohvalla mutta pyydetään vuoron perään ulos terassille, ollaan minuutti ja pyydetään sisälle.
Kävin pikkupyrähdyksellä ulkona. Hyytävä ilma ja harvassa on hiiret tähän aikaan vuodesta. Tulis jo kesä!
Palvelijallani on uusi haiseva möreä-ääninen kaveri. Heti aamusta kävin merkkaamassa tolkuttoman isot ja pahalle haisevat kengät. Sen jälkeen söin ja menin jatkamaan uniani vaatekomeroon.
Purr purr purr miau nyt riitti silitys näyks
Mies joku kutsuu itseään meidän isäksi kävi kotona lounastunnilla ja otti pienet päiväunet. Olin sen kanssa peiton alla kunnes ryökäle nousi ja lähti töihin vaikka yritin tarttua tassulla. Ketutti. Söin lohdukkeeksi ja vetäisin siskoa ohimennen tassulla persiille kun meni ohitse. Mies ja se nainen joka kutsuu itseään meidän äidksi tulee illalla kotiin töistä. Sitten saadaan varmaan leikkiä vähän aikaa kissanminttusateenkaarella. Sitä säännöstellään kun eläinkaupassa sanottiin että sitä ei saa kovin pitkään pitää esillä kun on niin vahvaa. Sitten mies ja nainen katsovat telkkaria ja minä menen nukkumaan naisen syliin kahdeksi tunniksi. Sisko menee varmaan patterikoriin.
Lemmikkini oli nukkumassa miespuolisen kumppaninsa kanssa. odottelin innokkaana hänen herätyskellon soimista. Se tosiaan lopulta soi ja raaputin hieman ovea josko hän saapuisi vihdoin olohuoneeseen. En välitä niinkään miehestä. Lemmikkini on parasta mitä tiedän.
Hän alkoi laittautumaan valmiiksi jotain varten. En tiedä miksi, mutta hän lähtee lähes joka aamu samoihin aikoihin pois turhauttavan pitkäksi aikaa. Onneksi saan aamuisin rapsutuksia ja ruokaa jotka kantavat minut iltaan asti.
Päiväsaikaan kiusaan kaveriani. Puren häntä hännästä ja läpsin takapuolelle. Se on mukavaa ajanvietettä lemmikkiäni odotellen. Lopun aikaa istun pyykkikoneen päällä, kuikin ikkunasta ja tuijotan herkeämättä etupihalle. Vihdoin iltahämärällä lemmikkini saapuu ja pääsen leipomaan hänen mahaansa.
Lopun iltaa katselen häntä joko raapimispuuni päältä, tai istun hänen vierellään sohvalla. Välillä hän tekee ruokaa ja jostain syystä kaivelee käymälääni lapiolla. Ehkä hän pitää siitä, joten annan hänen tehdä sitä.
Olen pahalla päällä. Sisko vietiin jonnekin pois ja tilalle tuotii joku vieras kissa, joka haisee pahalta. Tunkeilija on tosi röyhkeä, käyttää minun ja siskoni raapimapuuta ja ruokakuppiamme ihan muina miehinä ja tepastelee täällä kuin kotonaan. Yrittä kärttää minua leikkimäänkin, mutta annoin tunkeilijan kuulla kunniansa. Kumpa tuo ärsyttävä ja pahanhajuinen tunkeilja vietäisiin pois ja sisko tuotaisiin takaisin kotiin. Ikävöin häntä niin.
*(Toim. huom. Sisko vietiin lääkäriin ja kotiin palasi samainen sisko-kulta, se vain haisee lääkärin jäljiltä vieraalta.)
Heräsin klo 4.30, mutta koska yksin oli tylsää, ilahdutin palvelijoitani herättämällä heidäkin. On outoa, etteivät he vuosien jälkeenkään ome oppineet, mihin aikaan on hyvä herätä. Sitten vaadin saada päästä pihalle tarkistamaan, onko kevät jo tullut. Koska siellä olikin hitonkylmä, päätin tehdä ovella u-käännöksen. Palvelijani menivät nukkumaan ja laittoivat oven kiinni, kummallista. Nykyään on ihan liian vaikeaa löytää hyvää palvelusväkeä...
Aamulla ilahdutin heitä mm makaamalla sanomalehden päällä, joka onkin mitä mainioin majapaikka! Jos joku yrittää kuitenkin kääntää makuupaikkaani, näykkäisen muistuttaakseni että kyse on minun paikastani.
Päivällä olin yksin kotona ja latasin akkuja nukkumalla. On rankkaa olla vastuussa siitä, että kaikki heräävät 4.30.... kukaan muu ei tunnu kantavan tätä vastuuta! Kun palvelijat tulevat kotiin, vaadin päästä ulos noin sata kertaa tarkistaakseni, onko siellä jo kevät. Ilahdutan myös palvelijoitani piilottamalla ulosteitani lumeen, josta ne sitten kevään tullen sulavat esiin. Ei kestä kiittää ilmaisesta lannotteesta!
Minun palvelijani on käyttäytynyt tosi kummallisesti. Sillä on joku ihme tapa jättää tasoille tavaraa, ihan kuin ei ollenkaan muistaisi, että heitän ne lattialle jos ovat tiellä tai häiritseviä. Silti vai toistaa käytöstään.
Ehkä en vain ole kovin hyvä kouluttaja. Jos olen esim. ovella, haluan mennä sisään ja ulos useita kertoja. Seisoisi oven vieressä pitämässä sitä. Ärsyttää dramaattinen huokailu ja silmienpyörittely. Oma vikasi, jos menit vaikka istumaan alas, vaikka oli työt kesken!
Nukumme kahden viltin alla, kohta voisi käydä katsastamassa raksukipot.