L'ermitage hotelli Tallinnassa - tykkäsitkö, jos oot käynyt? =)
Varattiin miehen kaa sieltä romantiikkapaketti ja nyt kiinnostais muiden kokemukset. Ootteko käyttänyt kyseisen hotellin palveluja ja ollut tyytyväisiä? =)
Kommentit (16)
Ihan ok on ollut. Tykkään henk.koht enemmän vanhan kaupungin pikkuhotelleista, ovat jotenkin tunnelmallisempia.
Mikä se semmoinen romantiikkapaketti on? :) Ei kai siellä kukaan tule viulua soittamaan sängyn viereen? :D
1
Parasta kyseisessä paikassa on, että paikalliset neitoset tarjoavat todella ahkerasti ja varsin edullisesti ”romantiikkapalveluja” hotellissa ja sen lähistöllä. On helppo hipsiä vaikka keskellä yötä vetäisemässä varvit sen jälkeen kun oma eukko on nukahtanut.
Zooey kirjoitti:
Tämmönen:
https://www.vikingline.fi/matkakohteet/viro/tallinna/hotellit/romanttin…
Kuulostaa kivalta, eikä yhtään viulunsoittoa. :D
1
Romantiikkapaketti = pullo halpaa paskaa skumppaa ja pari ruusua.
Moinen konsepti uppoaa korkeintaan valkoiseen roskaväkeen. Virolaiset nauravat taatusti partoihinsa kun porot tulevat kyselemään ”romantiikkapakettiaan. Voi olla vaikeaa pitää pokkaa rahastaessa.
Ei tartte rahastaa enää, ko on maksettu jo... 😂
Montako tähteä hotellilla? Onko uima-allas ja sauna?
Tähdistä en tiiä, mut arviot ollut 3,5-5 🌟 luokkaa, mitä oon kommentteja katsellut. 2 tunnin privaattisauna&porealtaan käyttö maksaa 35€. Se aateltiin hyödyntää. Joissain superior-huoneissa oli oma sauna tai oma poreallas tai muuta spessua.
Meidän 2 yön reissu tulee maksamaan 357€. Siihen kuuluu kahdelle laivamatkat XPRS:llä mennen tullen, mennessä brunssi ja paluumatkalla buffet-ruokailu juomineen, 2 yötä superior-huoneessa (oli se parempi vaihtoehto), ekana iltana hotellilla 2 ruokalajin illallinen (pää- ja jälkiruoka) & aamiaiset. Huoneessa ruusu, kuoharii ja suklaata. 35€ maksetaan lisää siitä kahden tunnin yksityissauna+poreallas-käynnistä ja oon miettinyt, josko tilataan vielä aamiainen huoneeseen ja ruusun terälehdin ja kynttilöin koristeltu huone 25€ lisämaksulla (tähän kuuluis myös pysäköinti, muttei oteta autoa mukaan)... Mä luulen, et on ihan hintansa arvonen reissu...
Vieressä on Von Stackelberg joka tuplasti parempi. Siel loistava spa
Zooey kirjoitti:
Meidän 2 yön reissu tulee maksamaan 357€. Siihen kuuluu kahdelle laivamatkat XPRS:llä mennen tullen, mennessä brunssi ja paluumatkalla buffet-ruokailu juomineen, 2 yötä superior-huoneessa (oli se parempi vaihtoehto), ekana iltana hotellilla 2 ruokalajin illallinen (pää- ja jälkiruoka) & aamiaiset. Huoneessa ruusu, kuoharii ja suklaata. 35€ maksetaan lisää siitä kahden tunnin yksityissauna+poreallas-käynnistä ja oon miettinyt, josko tilataan vielä aamiainen huoneeseen ja ruusun terälehdin ja kynttilöin koristeltu huone 25€ lisämaksulla (tähän kuuluis myös pysäköinti, muttei oteta autoa mukaan)... Mä luulen, et on ihan hintansa arvonen reissu...
Mä ja minä. Mies on ollut suunnittelussa taas mukana varmaan verkkopankkiklikkauksen verran.
Vierailija kirjoitti:
Zooey kirjoitti:
Mä ja minä. Mies on ollut suunnittelussa taas mukana varmaan verkkopankkiklikkauksen verran.
Kyllä yhdessä suunniteltiin ja itse asiassa koko homma lähti miehen ehdotuksesta..ni ja loppujen lopuksi minä ihan itte osasin painaa sitä verkkopankin maksunappulaa... ;)
Vierailija kirjoitti:
Vieressä on Von Stackelberg joka tuplasti parempi. Siel loistava spa
Tuplasti parempi ja saman verran kalliimpi, ilman laivamatkoja... =(
Joo, oli ihan hyvä. En muista aamiaisesta mitään erityistä. Muistaakseni siellä oli kellariparkkihalli, jos tarvii autolle paikan. Keskustaan vähän kävelymatkaa, mutta tykkäsin kyllä siitä hotellista.