Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: "Helsinkiläinen tarhaopettaja ei laittaisi lastaan päiväkotiin, jossa työskentelee"

Vierailija
22.02.2018 |

https://yle.fi/uutiset/3-10084342

Olen aina elänyt siinä uskossa, että päiväkotiin voi turvallisesti jättää oman lapsensa ja lapsilla olisi siellä asiat hyvin. Nyt en kyllä tiedä uskaltaisinko jättää enää minkäänikäistä lasta päiväkotiin, jos siellä ei ole aikuisilla aikaa jutella, huomioida saatika huolehtia aina edes turvallisuudesta. Ehkä työt ja opinnot jatkuvat vasta, kun kaikki lapset kouluikäisiä, ellei saada perhepäivähoitoa. Vaikuttaa varmasti ihmisen koko minäkuvaan, jos kellään ei ole hänelle aikaa, eikä siksi tunne olevansa tärkeä. Säälittää niin paljon lasten, hoitajien ja vanhempien puolesta! :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiset voittoatavoittelemattomat yleensä parhaita, kunnalliset keskitasoa ja yksityiset pörssiyhtiön päiväkodit pahimpia. Näin karkeasti ottaen. Ja tilapäinen ylitys ollut se, millä on menty pitkään lain vastaisesti. Samoin tää uusi laskutapa, että saa olla 13 muksua / kasvatusvastuullinen ihan laillisestikin. (markkinoitiin sillä, että tulee vain 1 lapsi lisää / hoitaja...)

Vierailija
22/22 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sijaistan pk-seudun päiväkodeissa ja hyvä ettei punaista mattoa levitetä kun saavun kohteeseen, niin kiitollisia ollaan että saatiin sijainen.

Ja joo, olen alan opiskelija ja viivytän opintojani sen verran, että lapsi on ainakin kolme mennessään päiväkotiin (teen keikkaa kun miehellä vapaata). Kohteissa tapaan ihania hoitajia ja opettajia, mutta liian vähän lapsiin nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla