Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mykoplasmasta toipuminen?

Vierailija
22.02.2018 |

Kuinka pian lääkekuurin aloituksesta oireet on alkaneet helpottamaan?
Lähinnä rintakivut, kylkipistokset ja painon tunne keuhkoissa.
Ja kuin pitkään olette olleet urheilematta?
Itse hengästyn todella pienestä . Eipä juuri tarvitse mitään tehdä kun hengästyttää. Siis ihan perus arjen pyöritys hengästyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla helpotti parin päivän jälkeen. Onko sulle määrätty sitä doksimysiiniä? Penissillinipohjaiset antibiootit ei mykoplasma tehoa. Voivat vaan aluksi lievittää oireita, jotka sitten väistämättä palaavat.

Vierailija
2/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zithromaxia 2 kuuria putkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää kun tuosta on pari vuotta ja itse asiassa sain ab-kuurin varmuuden vuoksi mykoplasmaan kun olin ollut kovassa yskässä jo 7 viikkoa. Keuhkoissa ei kuulunut mitään mutta yleiskunto alkoi olla tosi huono ja yskä kiusasi niin että välillä oksensin yskimisestä.  Spesialisti epäili että olisi mykoplasmaa ja vaikka varmuuden vuoksi kuureja ei suosita hän mietti että annetaan kuitenkin kuuri... Ilmeisesti se siis oli koska 2 päivää kuurin aloituksen jälkeen yskä VIHDOIN loppui. eli nopeasti sitten vaikutti...

Vierailija
4/4 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yskä loppu pari päivää antibioottikuurin aloittamisen jälkeen, mutta keuhkot alko toimimaan normaalisti ehkä pari kuukautta kuurin loppumisesta (eli tuntu, että saa oikeasti happea, eikä hengästy niin helposti).

Oli kyllä aika veemäinen infektio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä