Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka ostatte vaatteita VeroModasta

Vierailija
18.04.2006 |

Onko veromodan vaatteiden koot jotenkin normaalia pienempiä?

Kävin tänään veromodasta farkkuja katsomassa enkä mahtunut edes koon 38 farkkuihin vaikka muuten käytän yleensä 36 joskus 38.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutamassa liikkeessä farkkuja katsomassa (samana päivänä) ja vanhasta tottumuksesta valitsin VeroModassakin samat tuumakoot kuin muissakin liikkeissä... Juu ei mennyt jalkaan. Siis periaatteessa piti olla oikea koko, eikä mennyt edes reisistä ylös! Joten oon kyllä sitä mieltä, että ei ihan vastaa heidän koot sitä mitä pitäisi.

Vierailija
2/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perus lantiofarkuista kyse.

en edes viitsinyt alkaa kokeilemaan muita vaatteita, olin niin pettynyt.

mukavan näköisiä tunikoita oli mutta kauppaan jäi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en sieltä osta koska oikeaa kokoa ei löydy. muualla sopivat tuumat on hennesissä isot.

Vierailija
4/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vero Modan farkuissa mulle sopivat samat koot kuin monissa muissakin, mutta Hennesin 34 on aivan liian iso.

Vierailija
5/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonumero vaihdella.

Vierailija
6/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee siitä (siis kun koko tuntuu pienemmältä) koska espanjalaiset, joiden mallin mukaan vero modan vaatteet ovat varmaankin tehty, ovat kapea lantioisia ja pitempi jalkaisia kuin suomalaiset. olen kokenut muissakin etelä-aurooppalaissa merkeissä saman, eli lahkeet kapeammat ja pitemmät kuin muissa merkeissä. esim Zara Tunnen myös pari espanjalaista tyttöä ja kuvailemani vartalomalli passaa.

Vierailija
7/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näin vain asian vierestä.

Vierailija
8/8 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli vaateostoskokemus Espanjasta ja kävin siellä mm. vero modasakin ja joka liikkeessä piti ottaa vähintään kokoa isompi vaate. Voihan olla, että olen hakoteillä, mutta oma kokemukseni oli tämä. Olen muissakin maissa käynyt ja niissä olen ostanut omaa kokoani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän