Miksi naiset ei osaa tiskata
Otsikko on vähän provosoiva mutta hyvin pitkälle totta ainakin meidän perheessä.
Ensinnäkin vettä kuluu vaimolta varmasti 4 kertaa enemmän kun minulta tiskatessa,hana on aina suunnilleen täysillä ja vettä roiskuu ympäri keittiötä kun vesi ottaa jostakin astiasta kimmokkeen.
Ja yksi käsittämätön asia on tämä astioiden laitto astiakaappiin,kaikki astiat on täysin sikin sokin,pienet,isot,matalat ja syvät lautaset sekaisin että on todella hankala löytää jotakin tiettyä lautasta tai onkia sitä pikkulautasta sieltä isojen välistä.
Sanomattakin on selvää että kahvimukit ja lasit myös on sikin sokin eikä järjestettynä eri päihin niinkun itse teen.
Joskus olen asiasta hienovaraisesti maininnut mutta riitaahan siitä meinaa tulla.
En vain tajua,no sainpahan avautua.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Minä pyrinkin tiskaamaan aina kun mahdollista mutta aina en ehdi.
ap
Sellaista se elämä on. Pakkaa roskaruuan joka homman osaa ainakin silloin kun et itse ehdi.
Mitä väliä? Itse laitan pyykit narulle niin, että laitan sukat omien pariensa viereen, oion rypyt jne. Mies laittaa siinä järjestyksessä, mikä käsiin saattuu eikä ravistele ja oio pyykkiä yhtä huolellisesti.
1. Älä prkl yleistä
2..hanki tiskikone, se on ekologisempaa kuin käsin tiskaaminen.
Naista ketuttaa käsin tiskaaminen, siksi järjestää asiat kaappiin miten sattuu. Yleensä tuollainen on miesten käytöstä jolla varmistetaan se ettei tarvitse toimenpidettä enää suorittaa kun puolisolta palaa käämit huonon toteutuksen vuoksi.
Epäilen kyllä että ap on trolli.
Kyllä meillä osaa ja hyvä niin. Pesee myös pyykit (osaa laittaa koneeseen), pesee lattiat, pyyhkii pölyt ja laittaa ruuat. Niin ja käy töissä. Itse nautin täällä teidän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo = kaikki naiset...
Yleistäminen on täällä tavanomainen lähestymismuoto asioihin.
Nykyään on astianpesukone mutta silti on vielä ongelmia, astiat on koneessa sikin sokin eli täyttöaste jää vajaaksi.
Ja sieltä astiat menee kaappiin samanlaiseen epäjärjestykseen kun ennenkin.
ap
Älä yleistä. Tiskaa sinä sitten, kun osaat sen paremmin, niin ei tarvitse riidellä asiasta.