Tyhmä naapurini lähtee joka aamu kello 7 töihin kolistellen oveaan
Ei kai tuollaista työvuoroa tee kuin huonosti koulussa menestyneet ammattikouluun joutuneet typerykset? Joku ammattikouluammatti hänellä siis. Opettelis kulkemaan äänettömästi. Joku talossa lähtee töihin jopa kello kuudelta!
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Teen sen ihan siksi että sinä tulet kolistellen kotiin neljän aikaan baarista viikonloppuisin plus koska olet oksettava loinen joka ei käy töissä! Mene töihin!!!!!
Eli olet kouluttamaton nilkki, kun vielä annat harhojesi vaikuttaa käyttäytymiseesikin.
Joo. Kaikki älykkäät ihmiset tekevät töitä tasan 8-16 ja ovat töissä viereisessä talossakin, että työmatkaankin menee vain viisi minuuttia.
Miten sinä akateemisesti koulutettu, hyvätuloinen olet tuollaisten luusereiden keskelle joutunut asumaan?
Tosiasia on, että sinun työttömän ikiunta ei saisi työssäkäyvät häiritä. Mutta mistäs sitten sun korvaukset revitään?
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä akateemisesti koulutettu, hyvätuloinen olet tuollaisten luusereiden keskelle joutunut asumaan?
Tosiasia on, että sinun työttömän ikiunta ei saisi työssäkäyvät häiritä. Mutta mistäs sitten sun korvaukset revitään?
En ole työtön ja vaikka olisinkin niin en ikinä ois noiden ammattikoulun käyneiden tasolla elämässäni. Tuskin nämä ovat heidän kakkosasuntojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön ja vaikka olisinkin niin en ikinä ois noiden ammattikoulun käyneiden tasolla elämässäni. Tuskin nämä ovat heidän kakkosasuntojaan.
Et siis olekaan työtön vaan eläkkeellä mielenterveyssyistä. Ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työelämässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työelämässä!
!!!!! HUOM !!!!! Ap on työelämässä!!!!
Ihme stereotypioita taas. Menen töihin seiskan maissa, liukuva työaika. Ihan käytännön syistä eli vältän näin pahimmat ruuhka-ajat liikenteessä ja olen ajoissa kotona kolmen jälkeen. Ja yliopistokoulutus siis taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, olen girurgi.
Vai kirurgi?
Tässä trollille aamupalaa:
Lähden töihin klo 06:20. Kolistelen ovellani, koska se on pakko laittaa kiinni ja tarkistan, että avaimeni ovat mukana. Minulla on liukuva työaika ja klo 06:20 lähtemällä ehdin juosta töihin ja käydä suihkussa, jotta olen raikas siistissä sisätyössäni, jota varten opiskelin arvostetussa opinahjossa. Kotiin pääsen tämän peliliikkeen ansiosta jo klo 15:00, jolloin vältän iltapäivän ruuhkat. Mites sinä läskin perseesi hilaat töihin? Klo 08:45 ruuhkassa istuen?
Mä jaan hesaria työkseni. Kerrotko osoitteeseen niin voin muuttaa naapuriksesi siihen toiselle puolelle?
Teen sen ihan siksi että sinä tulet kolistellen kotiin neljän aikaan baarista viikonloppuisin plus koska olet oksettava loinen joka ei käy töissä! Mene töihin!!!!!