Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä naapurini lähtee joka aamu kello 7 töihin kolistellen oveaan

Vierailija
22.02.2018 |

Ei kai tuollaista työvuoroa tee kuin huonosti koulussa menestyneet ammattikouluun joutuneet typerykset? Joku ammattikouluammatti hänellä siis. Opettelis kulkemaan äänettömästi. Joku talossa lähtee töihin jopa kello kuudelta!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen ihan siksi että sinä tulet kolistellen kotiin neljän aikaan baarista viikonloppuisin plus koska olet oksettava loinen joka ei käy töissä! Mene töihin!!!!!

Vierailija
2/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen sen ihan siksi että sinä tulet kolistellen kotiin neljän aikaan baarista viikonloppuisin plus koska olet oksettava loinen joka ei käy töissä! Mene töihin!!!!!

Eli olet kouluttamaton nilkki, kun vielä annat harhojesi vaikuttaa käyttäytymiseesikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kaikki älykkäät ihmiset tekevät töitä tasan 8-16 ja ovat töissä viereisessä talossakin, että työmatkaankin menee vain viisi minuuttia.

Vierailija
4/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä akateemisesti koulutettu, hyvätuloinen olet tuollaisten luusereiden keskelle joutunut asumaan? 

Tosiasia on, että sinun työttömän ikiunta ei saisi työssäkäyvät häiritä. Mutta mistäs sitten sun korvaukset revitään?

Vierailija
5/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, olen girurgi.

Vierailija
6/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä akateemisesti koulutettu, hyvätuloinen olet tuollaisten luusereiden keskelle joutunut asumaan? 

Tosiasia on, että sinun työttömän ikiunta ei saisi työssäkäyvät häiritä. Mutta mistäs sitten sun korvaukset revitään?

En ole työtön ja vaikka olisinkin niin en ikinä ois noiden ammattikoulun käyneiden tasolla elämässäni. Tuskin nämä ovat heidän kakkosasuntojaan.

Vierailija
7/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole työtön ja vaikka olisinkin niin en ikinä ois noiden ammattikoulun käyneiden tasolla elämässäni. Tuskin nämä ovat heidän kakkosasuntojaan.

Et siis olekaan työtön vaan eläkkeellä mielenterveyssyistä. Ok!

Vierailija
8/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työelämässä!

Vierailija
9/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työelämässä!

!!!!! HUOM !!!!! Ap on työelämässä!!!!

Vierailija
10/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme stereotypioita taas. Menen töihin seiskan maissa, liukuva työaika. Ihan käytännön syistä eli vältän näin pahimmat ruuhka-ajat liikenteessä ja olen ajoissa kotona kolmen jälkeen. Ja yliopistokoulutus siis taustalla.

Vierailija
11/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, olen girurgi.

Vai kirurgi?

Vierailija
12/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä trollille aamupalaa:

Lähden töihin klo 06:20. Kolistelen ovellani, koska se on pakko laittaa kiinni ja tarkistan, että avaimeni ovat mukana. Minulla on liukuva työaika ja klo 06:20 lähtemällä ehdin juosta töihin ja käydä suihkussa, jotta olen raikas siistissä sisätyössäni, jota varten opiskelin arvostetussa opinahjossa. Kotiin pääsen tämän peliliikkeen ansiosta jo klo 15:00, jolloin vältän iltapäivän ruuhkat. Mites sinä läskin perseesi hilaat töihin? Klo 08:45 ruuhkassa istuen?

Vierailija
13/13 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jaan hesaria työkseni. Kerrotko osoitteeseen niin voin muuttaa naapuriksesi siihen toiselle puolelle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä