Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetyspaidan kaava???

18.04.2006 |

Olen vailla imeytsoaidan kaavaa. Muistaakseni viiime vuoden alus Suuressa käsityölehdessä oli kaava imetysoaidalle samassa numerossa kuin ohje kestovaipalle. Nyt en vaan numeros muista. Olisi helpompi kirjastosta löytää, kun tietäs mitä etsii...

Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuressa käsityölehdessä 04/2003 taisi olla sama kaava kertaalleen. Mutta jos sulla on t-paidan tms paidan kaava niin saat helposti muokattua siitä imetyspaidan kaavan kun leikkaat etukappaleen kahteen osaan joista alempi kappale on siis helmasta tuohon kainaloon asti ja ylempi olkapäästä rintojen alle. Muutenhan paita on normaali mutta jää van se aukko siihen rintojen alle josta paidan lipareita nostamalla pääsee imettämään... =)

Muista vaan tehdä paidasta tarpeeksi tyköistuva jotta luukku kestää kiinni,yksi hyvä konsti on laittaa kevyesti kuminauhaa siihen sisempään kappaleeseen (alaosa) jotta se pysyy ylhäällä muttei kuitenkaan paina rintoja.

Vierailija
2/3 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kirjastosta. Tästä löytyi imetyspaidan ja kestovaipan ohjeet, paitaa en ole ainakaan vielä saanut aikaiseksi, mutta vaippoja olen tehnyt useita, ihan toimiva kaava!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kirjastosta. Tästä löytyi imetyspaidan ja kestovaipan ohjeet, paitaa en ole ainakaan vielä saanut aikaiseksi, mutta vaippoja olen tehnyt useita, ihan toimiva kaava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi