Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkkäri addiktio

Vierailija
21.02.2018 |

En tiedä onko tämä terveellistä, mutta minä syön päivässä jopa 2 pkt näkkäriä. Tämä minun "näkkäri addiktio" alkoi n. vuosi sitten ja olen siitä asti syönyt jokapäivä näkkäriä, ensin se oli vain oivariinin kanssa muutama näkkileipä palaa päivässä, mutta sitten lopetin oivariinin käytön ja aloin syömään niitä pelkilteen.
Siis kyllä minä syön ihan normisti paitsi, että syön näitä näkkäreitä miltein kokoajan.

Ymmärrätte jos maistatte "Vaasan pieni pyöreä monivilja" näkkileipää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun maistatte vaasan pieni pyöreä seesami.... Siihen vain oiva sekä juustoa.... Niitä voi syödä monta. :D

Vierailija
2/7 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maista niitä norjalaisia siemennäkkileipiä, syön tyyliin paketin päivässä voin kanssa! ❤️❤️❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän Lidlin sesamnäkkäristä niin paljon että voin syödä sitä ihan paljailtaan.

Vierailija
4/7 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun maistatte vaasan pieni pyöreä seesami.... Siihen vain oiva sekä juustoa.... Niitä voi syödä monta. :D

Tykkään Ryvita-merkkisistä.

Vierailija
5/7 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkkäri kuin näkkäri.. itsetehty, kaupasta ostettu.. NAM! 😍

Vierailija
6/7 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole terveellistä. Mulla on sama ongelma, ja oli pakko lopettaa kun paskoista tuli niin tiiviitä ja kovia että oli työn ja tuskan takana saada ne ulos. Uhkasi terveyttä.

Suolaa näkkärissä on myös tajuttomasti, kahdesta paketista ylittyy päiväsuositus heittämällä.

Vierailija
7/7 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään Ryvita-merkkisistä.

Täytyy kokeilla. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan