Mikä on parasta elämässä?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Se kun arjen keskellä voi muutaman tunnin köllötellä ja katsoa netflixiä, se kun on sunnuntai ja ei ole opiskelutehtäviä tehtäväksi, se kun on kisoissa ja seisoo ohjelman jälkeen yleisön edessä, se kun äiti peittelee illalla vaikka olen jo vanha, se kun on hyvä ruoka valmiina kotii tullessa, se kun saa yllättää jonkun rakkaan, tunne edellisenä päivänä ennen reissuun lähtemistä, kotiin palaaminen reissun jälkeen, se kun saa hyviä arvosanoja
Väärin!
Lyödä vihollisensa. Nähdä heidän pakenevan edessään. Kuulla heidän naistensa valitus.
Vaimo, vaimo on parasta elämässä. Näin se vaan menee.
Elämä. Smalla se on myös paskinta.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo, vaimo on parasta elämässä. Näin se vaan menee.
Komppaan, hyvä kodinkone on hyvä kodinkone.
Mä en näin masentuneena saa kovin monesta asiasta hyvää mutta muutama juttu kuitenkin; se hetki illasta kun pääsee nukkumaan ja kun saa viikonloppuisin nukkua pitkään. Rahan tuhlaaminen. Matkustelu. Meressä lilluminen. Valokuvaaminen. Hyvän ruoan syöminen.
Kun saatiin näin positiivinen ketju!
Olen kuin ihmeen kaupalla on onnistunut haalimaan ympärilleni samanhenkisen pienehkön kaveripiirin, josta on itseasiassa alkanut muodostua jo yhteisö. Ihania, älykkäitä, empaattisia ja kovia kokeneita ihmisiä. Mikään ei ole ihanampaa kuin kerääntyä yhteen perjantai iltaisin; jutella ja tilata pizzaa. En olisi vielä joitakin vuosia sitten uskonut että tämä on minulle mahdollista.
Perhe, silloin kun vielä oli, ymmärtää sen vasta jälkikäteen.
Se kun arjen keskellä voi muutaman tunnin köllötellä ja katsoa netflixiä, se kun on sunnuntai ja ei ole opiskelutehtäviä tehtäväksi, se kun on kisoissa ja seisoo ohjelman jälkeen yleisön edessä, se kun äiti peittelee illalla vaikka olen jo vanha, se kun on hyvä ruoka valmiina kotii tullessa, se kun saa yllättää jonkun rakkaan, tunne edellisenä päivänä ennen reissuun lähtemistä, kotiin palaaminen reissun jälkeen, se kun saa hyviä arvosanoja