Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on parasta elämässä?

Ihanaa
21.02.2018 |

Positiivinen ketju.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun arjen keskellä voi muutaman tunnin köllötellä ja katsoa netflixiä, se kun on sunnuntai ja ei ole opiskelutehtäviä tehtäväksi, se kun on kisoissa ja seisoo ohjelman jälkeen yleisön edessä, se kun äiti peittelee illalla vaikka olen jo vanha, se kun on hyvä ruoka valmiina kotii tullessa, se kun saa yllättää jonkun rakkaan, tunne edellisenä päivänä ennen reissuun lähtemistä, kotiin palaaminen reissun jälkeen, se kun saa hyviä arvosanoja

Vierailija
2/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun arjen keskellä voi muutaman tunnin köllötellä ja katsoa netflixiä, se kun on sunnuntai ja ei ole opiskelutehtäviä tehtäväksi, se kun on kisoissa ja seisoo ohjelman jälkeen yleisön edessä, se kun äiti peittelee illalla vaikka olen jo vanha, se kun on hyvä ruoka valmiina kotii tullessa, se kun saa yllättää jonkun rakkaan, tunne edellisenä päivänä ennen reissuun lähtemistä, kotiin palaaminen reissun jälkeen, se kun saa hyviä arvosanoja

Väärin!

Lyödä vihollisensa. Nähdä heidän pakenevan edessään. Kuulla heidän naistensa valitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo, vaimo on parasta elämässä. Näin se vaan menee.

Vierailija
4/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä. Smalla se on myös paskinta.

Vierailija
5/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo, vaimo on parasta elämässä. Näin se vaan menee.

Komppaan, hyvä kodinkone on hyvä kodinkone.

Vierailija
6/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en näin masentuneena saa kovin monesta asiasta hyvää mutta muutama juttu kuitenkin; se hetki illasta kun pääsee nukkumaan ja kun saa viikonloppuisin nukkua pitkään. Rahan tuhlaaminen. Matkustelu. Meressä lilluminen. Valokuvaaminen. Hyvän ruoan syöminen.

Vierailija
7/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saatiin näin positiivinen ketju!

Vierailija
8/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu

Vierailija
9/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin ihmeen kaupalla on onnistunut haalimaan ympärilleni samanhenkisen pienehkön kaveripiirin, josta on itseasiassa alkanut muodostua jo yhteisö. Ihania, älykkäitä, empaattisia ja kovia kokeneita ihmisiä. Mikään ei ole ihanampaa kuin kerääntyä yhteen perjantai iltaisin; jutella ja tilata pizzaa. En olisi vielä joitakin vuosia sitten uskonut että tämä on minulle mahdollista.

Vierailija
10/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, silloin kun vielä oli, ymmärtää sen vasta jälkikäteen.