Olemme seurustelleet neljä vuotta. En ole paljastanut..
Olemme seurustelleet naisystävän kanssa neljä vuotta. Minua on alusta asti häirinnyt hänen koulutuksensa. Hän on tradenomi. Itse olen kuitenkin yliopistossa. En ole kehdannut kertoa kellekkään, mitä kouluja naisystävä on käynyt ( nainen ei tiedä asiasta). Kaveriporukassa väännämme usein vitsi myös amkilaisista ja minä mukaanlukien sillon, kun nainen ei ole seurueessa. Onko siis parempi erota ja etsiä tasokkaampi nainen?
Kommentit (8)
Mitä vittua? Itellä ei oo mitään koulutusta peruskoulun lisäks eikä ketään miestä oo haitannut. Sairasta!
Alahan abi vaan lukea nyt kirjoituksiin ja haaveile sitten lisää kun et pääsekään mihinkään.
Onhan se aika iso ongelma jos ei arvosta toista, tai pitää itseään parempana. Sinänsä hyvää kumppania ei ole ihan helppo löytää, että ainoana ongelmana tuo on aika pieni. Ehkä sinä siitä aikuistut ja viisastut. Voi myös olla että tradenomin koulutuksella pääsee ihan hyvään työhön ja ansioihin, jos se sinua jotenkin lohduttaa!
Jos nuo on oikeasti sun arvot niin on ihan perusteltua miettiä voiko siitä suhteesta tulla mitään.
Totta hitossa pistät naisen kiertoon. Ei kukaan jaksa katsella työtöntä ikiteekkaria.
Itse luin eka insinööri amkiksi eli leikki-inssiksi ja nytten lipastolla. Maasta se pienikin ponnistaa! Sano akalles että tavottelee jotain parempaa.
ps. mun mies on käyny vaan amiksen tai oikeestaan kauppiksen (2. asteisen). ja oon ilonen että joku työllistää ittensä 2. tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Itse luin eka insinööri amkiksi eli leikki-inssiksi ja nytten lipastolla. Maasta se pienikin ponnistaa! Sano akalles että tavottelee jotain parempaa.
ps. mun mies on käyny vaan amiksen tai oikeestaan kauppiksen (2. asteisen). ja oon ilonen että joku työllistää ittensä 2. tasolla.
Vai leikki? Mikä oikein kuvittelet olevasi? Meinaatko, että insinöörin työ on niin helppoa, että on syytä kutsua leikiksi? Joo, voin kertoa, että ei ole.
Huono.