Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en tiedä mihin kaikkeen tietoni esim sähköpostista menevät

Vierailija
21.02.2018 |

Miten voin estää että puhelin ei lähetä yksityisiä tietoja mihin sattuu. Nyt esimerkiksi huomasin että minulla oli luotuna jossain you tube kanavalla tili mihin otettu nimeni ja itse en sitä ole luonut.

Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin että puhelin kalastaa sähköpostistani tai facebookista nimeni johonkin.

Hel..in ärsyttävää kun ei tiedä mihin kaikkeen on puhelin ottanut tiedot ja luonut tilit.

Ja miten se ylipäätään voi olla automaattista.

En myöskään ymmärrä miksi en saa anroid puhelimestani suljettua g mailia. Ei löydy mitään kohtaa kirjaudu ulos.
Pakottaako puhelin pitämään sähköpostini koko ajan auki ilman että voin vaikuttaa mitenkään?

Jos puhelin hukkuu kaikki voivat lukea postini.

Mitä asetuksia ja mistä pitää painaa ettei g mail levitä tietojaan mihin sattuu?

Kerrankin oli facebook ehdottanut minulle kaveriksi erästä joka oli lähettänyt sähköpostin minulle.

En halua että tiedot etsitään sähköpostistani ja yhdistetään muuhun. Pitääkö poistaa koko s posti käytöstä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda puhelinta.

Vierailija
2/2 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on aika pahasti hukassa tää nykyinen atk-maailma. Sun kännykässä on Googlen käyttöjärjestelmä ja sen myötä automaattisesti tilit gmailiin, youtubeen, driveen, mapsiin jne. Olet kaikki nämä hyväksynyt viimeistään ottaessasi puhelimen käyttöön. Lisäksi ole todennäköisesti antanut facebookille luvan etsiä puhelimesta eli myös sähköpostista yhteystietoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi