Mahtaa S-ryhmää ketuttaa kun Lidl kampittaa sen jatkuvasti hintavertailussa
Juuri äskettäin uusin hintakorivertailu osoitti Lidlin edukkaimmaksi kaupparyhmäksi. S-ryhmä (ja K myös toki) huijaa näitä etukortin omistavia minkä ehtii.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Yllätys. Ässä oli vasta ihan fiiliksissä kun Jumbon Prisma oli halvempi kun Kampin Lidl! Siis sivussa sijaitseva hypermarketti oli pientä ruokakauppaa halvempi. Ai jestas. Ja nyt toki Jumbonkin Prisman hintoja on nostettu, joten eipä taida olla enää halvempi.
Toisaalta myös joku järki olisi, mikäli laajemman valikoiman Prisma/CM olisi kalliimpi kuin käytännössä vain ruokatavaroita aina myyvän Lidlin.
Sitä miksi K-super/K-marketin hinta jossain tuotteissa on kovempi kuin Salen, en oikein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys. Ässä oli vasta ihan fiiliksissä kun Jumbon Prisma oli halvempi kun Kampin Lidl! Siis sivussa sijaitseva hypermarketti oli pientä ruokakauppaa halvempi. Ai jestas. Ja nyt toki Jumbonkin Prisman hintoja on nostettu, joten eipä taida olla enää halvempi.
Huvittavinta näissä on se, että kun alkaa tarkemmin tutkimaan vertailun sisältöä, on LIDL juuri vertailuun valituilla tuotteilla marginaalisesti kalliimpi. Jos tuotteet valittaisiin sattumanvaraisesti, LIDL voittaisi varmasti myös hypermarketit.
Lidl on täyttä kuraa, sieltä ei löydy esimerkiksi juuri mitään maidottomia tuotteita joita maitoallerginen tarvii.
Pakastemarjat ovat kalliimpia kun s-ketjun kaupoissa yms.
Lidl wt-yhmutsien suosima kauppa.
Tähän löytynee linkki? Vuosi sitten Lidl oli Prismaa kalliimpi.
Mutta Lidl on onneksi parantanut gluteenittomien tuotteiden valikoimaa
Vierailija kirjoitti:
Lidl on täyttä kuraa, sieltä ei löydy esimerkiksi juuri mitään maidottomia tuotteita joita maitoallerginen tarvii.
Pakastemarjat ovat kalliimpia kun s-ketjun kaupoissa yms.
Lidl wt-yhmutsien suosima kauppa.
Ei olla kiinnostuneita sun maitoallergioista kuules. Kyse oli nimen omaan hintakorivertailusta keskiarvomääräisten ostosten perusteella valtakunnallisesti.
Lidlissä tulee nykyään käytyä useammin ja hakemassa nimenomaan vähän oudompia tuotteita ja kasvikset on myös ihan jees nykyään. Maitotuotteissa valikoima on kyllä pieni ja onhan se älytöntä jos aiot ostaa vaikka säilöttyjä punajuuria tai suolakurkkuja niin purkin koko on "sanko". Viimeksi ostin mm. isokarin turskaa ja oli hyvää!
Jos S-ryhmä olisi joku henkilö niin sitä saattas ketuttaa.
Ai niinkuin toimitusjohtajaa ja päälliköitä harmittaa?
Käytän S-ryhmää ja Keskon kauppoja koska valikoima on minun makuuni. Prismoissa ja Cittareissa on laajempi vaatevalikoimakin ja elektroniikkavalikoimasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän S-ryhmää ja Keskon kauppoja koska valikoima on minun makuuni. Prismoissa ja Cittareissa on laajempi vaatevalikoimakin ja elektroniikkavalikoimasta puhumattakaan.
Kumma kun ei mene jakeluun, nää hintakorivertailut koskee aina PERUSELINTARVIKKEITA. Niissä saadaan helpoiten esille erot kaupparyhmien välillä. Kaikkihan tietää että Lidlin valikoima mainitsemissasi tuoteryhmissä on minimaalinen, joten turhaan kirjoitit.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen aina miettinyt, että kuka ihme ostaa vaatteita prismoista ja cittareista :D Ei sillä, käyn kyllä ruokakaupoissa kaikissa mahdollisissa kaupoissa, mutta vaatteitani en sentään niistä osta.
Käyttäjä9634 kirjoitti:
Mutta Lidl on onneksi parantanut gluteenittomien tuotteiden valikoimaa
Niin on Prismakin! Sekä S-market.
Löysin herkullisia espanjalaisia appelsiineja 0,69 €/kg hintaan eilen Lidlistä. Nämä tuntuvat olevan lähes tuplasti kalliimpia muualla. Egyptiläiset appelsiinit ovat myös halpoja, ja niitä ei myydä Lidlissä, ovat varmaan jotenkin laadultaan heikkoja, kun Prismassa niitä myydään myös 0,69 €/kg hintaan, kun laadukkaammat appelsiinit ovat noin 1,30-1,70 €/kg.
T. Lidl-mies
Vierailija kirjoitti:
Löysin herkullisia espanjalaisia appelsiineja 0,69 €/kg hintaan eilen Lidlistä. Nämä tuntuvat olevan lähes tuplasti kalliimpia muualla. Egyptiläiset appelsiinit ovat myös halpoja, ja niitä ei myydä Lidlissä, ovat varmaan jotenkin laadultaan heikkoja, kun Prismassa niitä myydään myös 0,69 €/kg hintaan, kun laadukkaammat appelsiinit ovat noin 1,30-1,70 €/kg.
T. Lidl-mies
Luomusitruuna on ollu nyt alkuviikosta tarjouksessa 2€/kilo. Aika edukasta mielestäni.
T. Lidl-setä
Luomusitruunoita olen ostanut kerran tarjouksesta (1€/ 500g) mutta osa niistä menivät piloille todella nopeasti, täytyi ainakin kaksi heittää pois viimeksi.
T. Lidl-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun ei mene jakeluun, nää hintakorivertailut koskee aina PERUSELINTARVIKKEITA. Niissä saadaan helpoiten esille erot kaupparyhmien välillä. Kaikkihan tietää että Lidlin valikoima mainitsemissasi tuoteryhmissä on minimaalinen, joten turhaan kirjoitit.
Haista ite! Miksi menisin Lilliin kun kaiken saa kätevästi saman katon alta muualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen aina miettinyt, että kuka ihme ostaa vaatteita prismoista ja cittareista :D Ei sillä, käyn kyllä ruokakaupoissa kaikissa mahdollisissa kaupoissa, mutta vaatteitani en sentään niistä osta.
On siellä kuule ihan merkkituotteita vaativillekin esim. Gantin tuotteitakin. Kengissäkin laaja valikoima.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä vikaa on vaikka suomalaisissa sukissa mitä myydään noissa?
Tai jos halua muistitikun/kortin muuta pikkusälää, niin ei sitä lidlissä ole.