Miksi et ole töissä?
Kommentit (63)
Olenhan minä. Käy työstä vastailla sinun jatkuviin trolleihisi:)
Koska, koska......ei huvita. No, ei vaan, mulla on mielenterveysongelmia ja normaali elämä on mennyttä. Mutta eihän työttömän saa olla, koska Sanoman trollilla on tylsää.
Ps. Saanko sun työpaikan.
Osa-aika työ niin tänään ei ole töitä :)
Olen yli-ihminen ja pystyn palstailemaan samalla kun teen töitä.
Ajattele. Siis OMG!
Juuri sain 2kk vauvani nukkumaan, eli äitiyslomalla :-)
Mites todistat, ettet syö muroja Kontulalaisessa yksiösäsi kalsareissasi?
Byrokratiaoukussa: En voi ottaa töitä enää tässä kuussa,kun palkkanauhan tulo viivästyttää päivärahan maksatuksen eikä alkukuun palkkanauhalla voi elää 3 viikkoa.
Mies käy töissä ja saa niin hyvää palkkaa, ettei minun tarvitse. Teen tosin maisterivaiheen opintoja tässä samalla, mutta ne eivät mitenkään hirveän nopeasti edisty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeisesti vauvapalstan ainoa äitiyslomalla oleva 🙈
Piti just tulla kirjoittamaan että äitiyslomalla, viikko laskettuun aikaan ja täällä on myös 1,5-vuotias esikoinen juuri päiväunilla. Eli et ole ainoa. 😁
Noniin löytyyhän täältä näköjään muitakin nyt kun uudempia kommentteja selaa!😄
Työttömänä. Oli pari ekaa kk ok kun sai vetää 18v työputken jälkeen henkeä mutta nyt kun mennyt jo yli vuosi niin alkaa tulla mt-ongelmia, itsetunto nollassa. Nyt edes lapset seurana kun talviloma mutta varaa ei ole tehdä mitään ylimääräistä.
Olen menossa huomenna juuri aloittamaani työhön ja en malta odottaa, että pääsen pokaamaan työtilamme kaunotarta. Se käy jo ihan kuumana muhun, mutta ei uskalla jutella mulle:)
Talvilomalla. Opena olen yläasteella ja tarpeeseen tullut katkos onkin.
Lomautettu. Maaliskuussa takaisin töihin.
En tarvitse työtä.
Minulla on niin paljon kaikkea muuta tekemistä jolla täyttää päiväni.
No mä ilmottaudun samalla syyllä 👶