Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten toivoisitte naisen lähestyvän teitä silloin, kun nainen haluaisi harrastaa seksiä kanssanne?

Vierailija
21.02.2018 |

Eli kyseessä teille ennestään tuntematon, mutta kaikin puolin siisti ja seksikäs nainen.
Mitä ja missä teitä saisi lähestyä ehdotuksin?
Voiko teille sanoa suoraan, että olette hyvännäköisiä, vedätte puoleenne ja teidän kanssanne haluaisi harrastaa seksiä - pikaisesti juuri sillä hetkellä tai sovitusti myöhemmin?
Sanokaa rehellisesti!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos suoraan edottaa ni pidän automaattisesti lutkana. Vähän jotain peliä ja tunnetta saa olla.

Vierailija
2/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voisi tulla vaikka kysymään näin:

"Hei! Anteeksi että häiritsin, mutta haluaisitko sä lähteä mun kanssa kahville joku kerta? Olis kiva tutustua suhun. Mulle kävis vaikka heti tai joskus myöhemminkin."

Kahvikupposen ja rupattelun päätteeksi voisi kysyä vaikka:

"Haluisitko jatkaa jutustelua vaikka mun kämpillä?"

Siitä se juttu sitten etenee omalla painollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin aivan kuten itsekin toivoisit lähestyttävän, eihän tämä nyt mitään rakettitiedettä ole.

Vierailija
4/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy ihan ensiksi!

Sitten joku jutusteluhetki, jossa sopivassa hetkessä sopivan suora puhe. Itse olen vihjailuja vastaan, mutta myös liian päällekäyväkään ei saa olla.

Luulen että naisetkin eniten arvostaa ihan samanlaista käytöstä mieheltä.

Vierailija
5/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voisi tulla vaikka kysymään näin:

"Hei! Anteeksi että häiritsin, mutta haluaisitko sä lähteä mun kanssa kahville joku kerta? Olis kiva tutustua suhun. Mulle kävis vaikka heti tai joskus myöhemminkin."

Kahvikupposen ja rupattelun päätteeksi voisi kysyä vaikka:

"Haluisitko jatkaa jutustelua vaikka mun kämpillä?"

Siitä se juttu sitten etenee omalla painollaan.

Kiitos loistavasta esimerkistä!

Tämä tulee testaukseen lähitulevaisuudessa.

Vierailija
6/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista kosketus, pidä vaikka kädestä tai kättä reidellä sopivassa tilaisuudessa. Ettei tule koskettelukammoa.

Vierailija
7/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muista kosketus, pidä vaikka kädestä tai kättä reidellä sopivassa tilaisuudessa. Ettei tule koskettelukammoa.

Todella hyvä tämäkin vinkki! KIITOS!

Jk. Onko yläreisi liian tungettelevaa?

Vierailija
8/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus nyt ainakin pitää saada!

Vierailija
9/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehonkieli on kaiken a ja o. Perän pitää heilua selosti, tissien pitää työntyä eteen. Käteen voi ottaa jonkin varrellisen esineen, jota sitten hyväilee hellän sensuellisti ylös alas -liikkeellä. Samalla voi hieman imeä sormea ja katsoa miestä lempeän lammasmaisesti. Noilla konsteilla pääsee jo pitkälle. Useimmiten mies ehdottaakin sitten jo lähempää tutustumista.

Vierailija
10/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään halailla!

Kiitos erinomaisesta vinkistä!

Jk. Luuletko, miespuoliset ystäväni ja kaverini kuvittelevat joka kerta jotain saksalaista, kun halaan heitä? Ei ole tullut aikaisemmin mieleen.

Vierailija
11/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään halailla! <3 Onnistuu helposti!

Kiitos erinomaisesta vinkistä!

Jk. Luuletko, miespuoliset ystäväni ja kaverini kuvittelevat joka kerta jotain saksalaista, kun halaan heitä? Ei ole tullut aikaisemmin mieleen.

SIIS JOTAIN SEKSUAALISTA, ei saksalaista! :DDD

Vierailija
12/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehonkieli on kaiken a ja o. Perän pitää heilua selosti, tissien pitää työntyä eteen. Käteen voi ottaa jonkin varrellisen esineen, jota sitten hyväilee hellän sensuellisti ylös alas -liikkeellä. Samalla voi hieman imeä sormea ja katsoa miestä lempeän lammasmaisesti. Noilla konsteilla pääsee jo pitkälle. Useimmiten mies ehdottaakin sitten jo lähempää tutustumista.

Tissit niin isot, että onnistuu helposti suuremmitta vaivoitta. Peräsintä voin aina tarjota paremmin tarkastettavaksi, kun poimin jotain lattialle vahingossa pudonnutta!

En ole kovin lammasmainen, mutta ymmärrän vihjailun tarkoituksen.

Kiitos sinulle hyvistä vinkeistä! ;)

Vierailija
13/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lähestyä takaperin auki levitetty peräaukko edellä

Vierailija
14/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit lähestyä takaperin auki levitetty peräaukko edellä

Miten hienoa, että olet löytänyt oman tyylisi, joka varmasti tehoaa miehenä toisiin kaltaisiisi miehiin! Pidäthän hyvän huolen supistajalihaksestasi joka tapauksessa!

Vierailija
15/18 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vähän liian pitkät katseet, jos ootte jossain kahvilassa. Hymy on tärkeä. Huumori. Avoimuus ja suoruus.

Vierailija
16/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
17/18 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nainen tulee ja ehdottaa seksiä.. Mahdottomuus suomessa kyllä tämä. Minuun toimisi flirttailu ja pitkät katseet ja aloitteellisuus :). Nykyinen naisystävä on siitä erikoinen että uskaltaa ja osaa ehdottaa asioita ja teki näin jo silloin kun tapasimme sen sijaan että ujona kuset housussa ei uskalla edes tervehtiä takaisin niinkuin suurin osa naisista. Tomera ja aloitteellinen nainen on seksikäs ja vain harva on ollut

Vierailija
18/18 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluutko panna mua peppuun" kuiskaus korvalle ja ujo hymy päälle. Voin kertoa että tulisin tuhannen viikingin voimalla pöksyihin samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan