Kestäisittekö valomiekan olohuoneen seinällä?
Ollaan muuttamassa yhteen miehen kanssa, ja hänellä on kaikennäköistä nörttikokoelmaa, mukaanlukien muutama valomiekka. Muut keräilyjuttunsa aikoo sijoittaa yhteisen päätöksemme mukaisesti erilliseen pelihuoneeseensa, mutta yhden miekan hän haluaisi kuulemma ripustaa olohuoneen seinälle.
Kommentit (28)
miten voi olla mahdollista että joillekin seurustelu ja yhteenmuuttaminen on ihan helppoja juttuja ja joillekin sitten taas...
onko mulla käynyt vaan hyvä tuuri?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljellä oli samantapainen juttu, aiheena tosin purjehdus. Veli halusi olohuoneeseen kattoon kiinnitettäväksi purjelaivan pienoismallin, mutta se ei sopinut tyttöystävälle. Niinpä tekivät kompromissin eli ei koriste-esinettä olohuoneeseen eikä koko kotiin yhtäkään peiliä. Viikko yhteenmuuton jälkeen se pursi pääsi olohuoneeseen. Kompromississa molemmat myös menettävät, ei vain niin, että toinen joustaa.
Miksi? Mikä vika niissä peileissä oli? Olisi kyllä vaikea uskoa, että mun mies kieltäisi peilit, käyttää kolme kertaa enemmän aikaa niiden edessä kuin minä. Noi koriste-esineet mäkin ymmärrän, en jaksa yhtään mitään rihkamaa pitkin tasoja...
Periaate. Jos miehelle tärkeä esine ei saa olla näkyvissä, niin sitten ei ole naiselle tärkeäkään. Parisuhde ei toimi niin, että vain toinen joutuu joustamaan.
Kattoon ripustettu pienoismalli ei ole tasolla.
Toivottavasti miehesi hoksaa jättää sinut, ennen kuin tekee elämänsä virheen...
No problem. Meillä on kaksi boheemia ja sisustava teini. Yhdellä seinällä on kehystetyt star wars -julisteet vuodelta -97. Kokonaisuuteen mahtuu myös mm. poljettava ompelukonepöytä, palokeksi ja perämoottori, joten yksi valomiekka sinne tänne ei maata merelle vie. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljellä oli samantapainen juttu, aiheena tosin purjehdus. Veli halusi olohuoneeseen kattoon kiinnitettäväksi purjelaivan pienoismallin, mutta se ei sopinut tyttöystävälle. Niinpä tekivät kompromissin eli ei koriste-esinettä olohuoneeseen eikä koko kotiin yhtäkään peiliä. Viikko yhteenmuuton jälkeen se pursi pääsi olohuoneeseen. Kompromississa molemmat myös menettävät, ei vain niin, että toinen joustaa.
Miksi? Mikä vika niissä peileissä oli? Olisi kyllä vaikea uskoa, että mun mies kieltäisi peilit, käyttää kolme kertaa enemmän aikaa niiden edessä kuin minä. Noi koriste-esineet mäkin ymmärrän, en jaksa yhtään mitään rihkamaa pitkin tasoja...
Periaate. Jos miehelle tärkeä esine ei saa olla näkyvissä, niin sitten ei ole naiselle tärkeäkään. Parisuhde ei toimi niin, että vain toinen joutuu joustamaan.
Kattoon ripustettu pienoismalli ei ole tasolla.
Eli kyseinen mies ei käyttänyt peilejä? Hänellä ei kasvanut esim. parta ollenkaan? No sit ymmärrän tuon purjeveneen katossa. Kyseessä oli nähtävästi varhais-teini? Henkkoht mua ei tuollaisessa pienoismallissa mietitytä kuin se, että kuka sen siivoaa.. tuskin se mies kuitenkaan. Ja jos se jäisi mun huoleksi, niin sitten se ei MEIDÄN asuntoon tulisi. Siksi meillä ei ole niitä koriste-esineitäkään. En jaksa sitä pölyjen pyyhkimistä.
Minkälainen se miekka on? Ihan joku lasten miekka vai oikeasti joku hieno?
En nyt mitään tyyliin prisman valomiekkaa seinälle laittais mutta jos joku hienompi, ei mikään valkoinen muovikrääsä niin miksei. Ja tuo vitriini sille oli hyvä idea!
Mieheni halusi joskus samurai miekan seinälle ja ajattelin että voi ei.. Miekka tuli ja se oli oikeasti hieno! Siinä oli tietysti se tuppi vai mikä huotra nyt onkaan ja sellainen teline ja se tuli yhden hyllyn päälle. Enää en siitä luopuisi. Sopii meidän sisustukseen.
Mies on muutenkin valinnut meille aika paljon huonekaluja. Aika maskuliinista ja tummaa on meidän sisustus(ripauksella minun valitsemaa verhoa, tyynyä, taljaa) mutta kaikki sitä aina kehuu ja MINUN hyvää sisustusmakua 😂
Siispä olen oppinut luottamaan miehen makuun. Nyt mies on tilannut jonkun ruttonaamarin ja sitä kaavailee jonnekin 😅 Ehkä se johonkin sopii. Ja oikeastaan se on ihan "hieno" ja persoonallinen.
Ja me ollaan jo keski-ikäinen pari.
Mä en tajua miten pitäisi sietää turhaa roinaa olohuoneessa jos miehellä kerta on pelihuone. Harkitsisin kyllä sen pelihuoneenkin ottamista järkevämpään käyttöön. Vink vink.
Kestäisin tietysti. Meillä on olohuoneessa Star Trekin avaruusaluksia. Tämä on miehenkin koti.