Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijalääkäri mukana kontrollissa

Vierailija
20.02.2018 |

Mitä mieltä av:laiset ovat olleet näistä ns. opiskelevista lääkäreistä jotka ovat tavallisen lääkärin mukana kierrolla? Häiritseekö, vai onko ok? Enkä puhu nyt gyneistä vaan kaikista lääkäreistä (fyysisten sairauksien puolella)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse yhtään.

Vierailija
2/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko teillä ok jos haluatte jutella jostain oman lääkärin kanssa niin se opiskeleva on siinä vieressä? Onhan heilläkin tottakai salassapitovelvollisuus, mutta itteeni ahdistaa että siinä on joku (ei aiemmin oo ahdistanut). En vaan kehtaa sanoa että ei saa tulla, koska kuullostaa se ihan saa-ta-nan niuholta. On siis fyysisiä sairauksia ja vituttaa itsessään jo lääkäriin meno (ja pelottaa) niin ei oo kiva jos siinä on joku kuuntelemassa. Ellei oo sitten joku tosikomee xD

t. ap

Vierailija
4/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ns. opiskeleva lääkäri?

Opiskelijoiden täytyy saada kokemusta, muuten he eivät opi.

Vierailija
5/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluut että jatkossakin on lääkäreitä joille mennä niiin....

Vierailija
6/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai onko teillä ok jos haluatte jutella jostain oman lääkärin kanssa niin se opiskeleva on siinä vieressä? Onhan heilläkin tottakai salassapitovelvollisuus, mutta itteeni ahdistaa että siinä on joku (ei aiemmin oo ahdistanut). En vaan kehtaa sanoa että ei saa tulla, koska kuullostaa se ihan saa-ta-nan niuholta. On siis fyysisiä sairauksia ja vituttaa itsessään jo lääkäriin meno (ja pelottaa) niin ei oo kiva jos siinä on joku kuuntelemassa. Ellei oo sitten joku tosikomee xD

t. ap

Älä suotta pelkää olevasi niuho. Meitä opiskelijoihin suostuvia on paljon, voit ihan hyvin kieltäytyä ilman syyllisyydentuskaa. Kaikki ymmärtää.

Vierailija
7/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

On ok, mulle on ihan sama vaikka kymmenen lääkäriä kuuntelisi mun vaivojani. Mutta jos se sulle ei ole ok niin sen kuin sanot sen rohkeasti, tuskin sua niuhona pidetään.

Vierailija
8/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama kuunteleeko joku jannu vieressäni kun selitän kipeästä polvesta tai jostain vastaavasta.

Kiusalliseksi koen, jos pitää ottaa paita pois, ja kyseessä on tosiaan nuorempi lääkäriksi harjoitteleva. Tai varsinkin jos olen gynellä. Tai jos kyseessä on ummetus tai suolisto-ongelmat. En koe mukavaksi puhua näistä ihan kaikille lääkäreille, saati sitten useammalle kerrallaan.

Olen itse nuori nainen ja inhoan ilmeisesti huomion kohteena olemista.

Vierailija
9/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v työssäkäyvä nainen, joka ei ikinä pääse opiskelijalääkärin puheille jo siitäkin syystä, että en ole opiskelija. Lääkäriopiskelija onkin sitten ihan eri juttu.

Vierailija
10/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet opetussairaalassa, niin opiskelijoita on kierrolla monesti mukana.

Jos et siedä opiskelijoita, niin mene Mehiläiseen tai Terveystaloon tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi