Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydänkö miestä treffeille

Ap
20.02.2018 |

Olen nyt nähnyt kolme kertaa erästä miestä ja ensimmäisestä tapaamisesta on noin kolme kuukautta aikaa. Pari viimeistä kertaa ovat päätyneet myös seksiin. Tosiaan olemme nähneet vain kolme kertaa kolmen kuukauden aikana ja mies on useasti pyytänyt näkemään. Yleensä nämä pyynnöt ovat ajoittuneet viikonloppuihin kun hän ottanut yhteyttä. Muutoin emme juurikaan viestittele, silloin tällöin vain. Olen erinäisistä syistä kieltäytynyt hänen treffikutsuistaan kolme kertaa kunnes näimme pari viikkoa sitten kun menin hänen luokseen. No vietimme iltaa yhdessä ja se johti seksiin. Hän laitto myös seuraavana päivänä viestiä että oli kivaa. Oma kiinnostukseni heräsikin näiden "treffien" jälkeen ja mietinkin että pitäisikö minun osoittaa vuorostani aktiivisuutta ja pyytää näkemään? Mietin myös onko hän vain seksin perässä kun kaksi edellistä tapaamista päätynyt seksiin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä vaan! Minäkin pyytelin sinkkuaikana, jos olin kiinnostunut. Koskaan ei tarvinnut katua, kivoja tyyppejä, hauskoja treffejä ja hyvää seksiä. 😆 Ei mitään pelailua, sitä ei jaksa kukaan.

Tottakai mies voi olla vain seksin perään, mutta mitä se haittaa? Ole sinäkin.

Tosirakkaus tulee kun on tullakseen. ❤ Sitä ennen kannattaa olla stressaamatta ja nauttia elämästä.

Vierailija
2/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai se pitäisi noin ajatella, mutta olen ollut melko kauan sinkkuna ja ei jaksaisi enää mitään pelailuja. Ja en halua myöskään vaikuttaa epätoivoiselta😁

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä sä voit nyt laittaa, kun se on jo laittanut pari krt.

Vierailija
4/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vastavuoroisuudesta kuullut?

Vierailija
5/10 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kaikki voi olla joillekin niin vaikeaa?!? :D

Oletko 17 vuotias?

Vierailija
6/10 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikeetahan tää deittailu nykyään on kun pitää miettiä mitä voi tehdä ja mitä ei ja onko toinen kiinnostunut vai ei. Mut pyydän näkemään, kerron sitten miten kävi.

-ap-

Vierailija
7/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin näkemään ja ihan oikeille treffeille syömään. Suostui :)

-ap-

Vierailija
8/10 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksiä on jo harrastettu ja useamman kerran tavattu, niin ei taida olla enää oikea paikka alkaa ujostelemaan treffipyyntöjen kanssa. 

Vierailija
9/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se vähän typerää miettiä kehtaako pyytää treffeille, ja varsinkin kun seksi on jo kuvioissa mukana.

Tilanne on edennyt siihen, että ollaan tässä nähty joitakin kertoja. Itse olisin kiinnostunut enemmänkin ko. henkilöstä ja haluaisin nähdä useammin ja katsoa etenisikö suhde johonkin. En kuitenkaan ole varma onko mies kiinnostunut minusta.

Miten suhde voisi tästä kehittyä? Pitäisikö minun kertoa miehelle että haluaisin nähdä useammin ja olen hänestä kiinnostunut tosissaan? Mietin sitäkin että jos itsekin annan hänelle hänelle vaikutelman etten ole kiinnostunut mistään vakavammasta. Vai pitäisikö vaan jatkaa tutustumista ja antaa tämän mennä omalla painollaan? Että nähdään vain silloin tällöin...

-ap-

Vierailija
10/10 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se vähän typerää miettiä kehtaako pyytää treffeille, ja varsinkin kun seksi on jo kuvioissa mukana.

Tilanne on edennyt siihen, että ollaan tässä nähty joitakin kertoja. Itse olisin kiinnostunut enemmänkin ko. henkilöstä ja haluaisin nähdä useammin ja katsoa etenisikö suhde johonkin. En kuitenkaan ole varma onko mies kiinnostunut minusta.

Miten suhde voisi tästä kehittyä? Pitäisikö minun kertoa miehelle että haluaisin nähdä useammin ja olen hänestä kiinnostunut tosissaan? Mietin sitäkin että jos itsekin annan hänelle hänelle vaikutelman etten ole kiinnostunut mistään vakavammasta. Vai pitäisikö vaan jatkaa tutustumista ja antaa tämän mennä omalla painollaan? Että nähdään vain silloin tällöin...

-ap-

No, mieti lopulta ite, miten teet, mutta, mä, hmm, niin.. jos otat esiin, että oot kiinnostunut, ja haluaisit kattoo eteenpäin, ettei se mies tosta sitten ota mtn. Toisaalta, voisit vaan kattoa ja antaa edetä, miten etenee. En osaa sanoa. Sori, turha vastaus.