Jos mies sanoo olevansa nirso naisten suhteen,niin miten pitää tulkita?
Nettituttava on ja viestejä vaihdettu jokunen viikko.
Kommentit (13)
Korkeaa vaatimustasoa. Voi olla hyvä idea, jos hakee ihan oikeasti itsensä tasoista eikä ole epärealistisia kuvia itsestään.
"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista!"
Viestittää, että olet täyttänyt kriteerit ja on kiinnostunut sinusta.
Seurustelin miehen kanssa joka väitti joka käänteessä olevansa nirso. Ei ikinä kehunut minua, muita naisia kyllä senkin edestä. Kadulla kommentoi minulle , baareissa ja somessa heitti naisille suoraan ylistäviä lurituksia. Kyllä tuntui kelpaavan melkein kuka vaan. Sekä ulkoisesti että luonteen puolesta ei tuntunut olevan väliä millainen harakka kyseessä, ja ikähaitarikin teinistä keski-ikäiseen. Että se siitä nirsoudesta... Harva mies on oikeasti todella nirso naisten suhteen
Tunsin yhden ja se kyllä oisi ollut valmis seksiin miltei kenen kanssa tahansa. Eli sitoutumiskyvytön mies joka vaan antaa ymmärtää, että joku nainen ei muka olisi tarpeeksi hyvä hänelle parisuhdekumppaniksi, muuten kaikki käy. :)
En osaa sanoa, en tiiä, voi tulkita joko niin, että on nirso, ja et täytä sen kriteereitä, tai sitten on nirso, ja täytät sen kriteerit.
Yksikään nainen ei huoli miestä.
Fakta.
Peräkammarinpoika taitaa olla. Ne just sanoo että on nirsoja kun ei ne saa ketään.
Itse varmaankin olen yksi niistä miehistä, joku voisi sanoa minun olevan hieman nirso naisten suhteen. - Itse kuitenkin koen olevani vain aika hidas syttymään. - Vaadin itseltäni melko paljon, niin kai sitä, jotenkin alitajuisesti vaadin, sitten myös mahd. kumppaniltanikin. Tiedän kyllä, että parisuhde edellyttää ja vaatii kompromisseja. Mutta tiedän myös oikein hyvin pärjääväni itsekseni, enkä osaa tai ole halunnut käyttää ihan mahdottomasti aikaa ja vaivannäköä siihen, että löytäisin itselleni kumppanin. - Kun kuitenkin olen voinut viettää aikaani muutoin naisten kanssa melko paljon, niin kai joku pitää minua nirsona, mutta myös kuulemma homona kun en ole alkanut seurustelemaan ja hankkiutunut yksiin jonkun näistä ympärilläni olevista naisista.
Mulle tuollaisen alleviivaaminen panisi hälytyskellot soimaan. Yleesä oman valikoivuuden kommentointi tarkoittaa itserakkautta.
Toki jokaisella on kriteereitä, mutta se, että pitää itseään MUIHIN verratuna nirsona tarkoittaa samaa kuin että "minulle eivät kelpaa sellaiset naiset, jotka muille kelpaavat". Ja sehän sisältää, että kyseinen mies pitää omaa ominaislaatuaan niin spesiaalina, että "mulla on vara valita".
Toinen asia sitten taas on kertoa vaikka että "minulla on vähän erilainen naismaku kaikti kuin miehillä keskimäärin, pidän tärkeänä tällaisia juttuja, mutten taas tällaisia". Se, että arvostaa eri asioita kuin monet muut voi olla positiivinenkin asia.
Minulle on myös sanottu, että olen nirso naisten suhteen. Oikeasti en avioeron jälkeen (pari vuotta ) ole halunnut ketään naista elämääni. En halua enää kokea sitä kun jätetään. Näin pääsee paljon helpommalla.
Kaverit ja sukulaiset luulevat, että naiset eivät ole kelvanneet ja osa kommentoinut, että olen nirso. Parille naiselle olen suoraan sanonut, että en ole kiinnostunut heistä.
M35
Mies haluaa olla sinkku.