Mitä helvettiä joku maksaa Huutokauppakeisarin kuparipannusta 450e??
Kommentit (19)
Telkkarilisää pilatusta pannusta, en ymmärrä. Kai tuo kupla joskus puhkeaa.
Onhan se hienoa päästä televisiossa näyttämään, että rahaa on (ja aivosoluja ei)
Lumeostos tai erittäin tyhmä ostaja.
Nämä tiedetyt kylähullut maksavat kovat rahat että saavat hetkensä julkisuudessa. Huvittavaahan se on ulkopuolisen seurata että miten kovasti julkisuutta janotaan.
Kuparipannujen tuotto menee hyväntekeväisyyteen. Muistaakseni Syöpäyhdistykselle. Tuskin niitä muuten kukaan noilla hinnoilla ostaisi. Varsinkaan hyppäisi edellisen 50e huudon jälkeen heti 450 euroon.
Hyvä ketju, jossa korostuu ihmisten epäluulo toisten motiiveja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuparipannujen tuotto menee hyväntekeväisyyteen. Muistaakseni Syöpäyhdistykselle. Tuskin niitä muuten kukaan noilla hinnoilla ostaisi. Varsinkaan hyppäisi edellisen 50e huudon jälkeen heti 450 euroon.
Sehan oli se tempaus vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt kuin toissajakson juhlahuutokaupan pannun tuotto, ja siitäkin maksettiin muistaakseni ruhtinaalliset satakunta euroa. Tämän päivän jaksossa pari vatipäätä alkoivat oikein kisaamaan viidenkympin korotuksilla ja ilmeisesti joku kylähullu sen sitten sai huudettua.
On kova hinta tavarasta. Mutta kyllä siellä muutakin hilpetööriä ja rompetta myydään älyttömillä hinnoilla. Joku nekin romut nurkkiinsa haalii
Paskaaks se sulle kuuluu, mitä kukin maksaa mistäkin?!!! 😡
Vois periaatteessa tukea hyväntekeväisyyttä ja maksaa noista kuparipannusta korkeempikin hinta, mutta kun ne on menty pilaamaan isoilla mustilla nimikirjoituksilla. No jostain syystä sekään ei riittäny vaan uudemmissa jaksoissa niihin on pitäny maalata isolla punaisella tekstillä KEISARI. Ihan järkyttävän näkösiä. Törkeetä hienojen pannujen pilaamista.
Sen pannun arvo kestää suunnilleen ohjelman kuvauksesta siihen kun ohjelma lähetetään. Enpä usko, että kukaan sitä telkkariohjelman ulkopuolella haluaa ostaa siihen hintaan.
Mä olen maksanut handjobista satasen.
Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
miksi valehtelet vai onko molemmilla läskeillä syöpä jota hoidetaan setelirahalla.
Ukko39 kirjoitti:
Mä olen maksanut handjobista satasen.
Mitä sitten?
olen niin onnellinen puolestasi, sait sitten ikuisen ja ainoasi elämyksen rahalla, ilmeisesti oli vielä markka-aika sinun nykyiset sossutulosi eivät riitä enää mutta onhan se mahtavaa muisteltavaa. minäkin sain silloin kerran- tosin vain lämmintä kättä.
Niin rumiakin että heittäisin roskiin jos näkisin. Onko kupari arvokasta?
Älä muuta sano. Vielä suttaavat nimensä isolla siihen pannun kylkeen. Huh !