Viisikymppinen kaipaa apua tyylinmuutokseen
Laihdutin 50 kiloa ja sen seurauksena jäi paljon roikkuvaa nahkaa. Hiuksetkin ohenivat ja en ole viitsinyt käydä kampaajalla koska en tiedä minkälaista kampausta pyytäisin.
Kaipaan muutosta koska kuljen vieläkin vanhat teltat päällä. Olen ostanut matkan varrella vain alusvaatteita ja housuja. Olen tyylillisesti hukassa koska aiemmin ostin sitä, mikä mahtuu päälle. Nyt voin ostaa koon 46 vaatteita mutten tiedä minkälaisia vaatteita ostaisin. Olen kalpea maantienharmaa blondi.
Teen siistiä sisätyötä ja tarvisin myös kunnon lukulasit marketin kakkuloiden tilalle. Pystyn paketoimaan ylijääneen vatsaroikon muotoileviin alusvaatteisiin. Tilanteeni on siinä mielessä hankala, että haluaisin ottaa takaisin menetetyt kaavuissa vietetyt vuodet sekä että haluan olla tyylikäs ja persoonallinen.
Olen päättänyt nyt panostaa tyylimuutokseen mutta tarvin apua. Kasvoissani on kaksi ongelmaa eli korkea otsa kuten Päivi Nergillä. Sen lisäksi kaksoisleukani tyhjeni ja tilalle tuli heltta, vartalo on ok vatsaroikkoa lukuunottamatta ja paras piirteeni ovat hoikat sääreni.
Jos sinä saisit päättää niin minkälaisen muodonmuutoksen tekisit minulle?
Kommentit (22)
Voiko näin vanha käyttää uskottavasti culottes:-housuja? Minullahan ovat jalat ja kädet ne vartalon hoikimmat osat.
Sulattelun yön yli tuota aikaisemmassa vinkissä ollutta kuvaa ja otin siitä kuvakaappauksen koska aion mennä kampaajalle ja annan hänen tehdä parhaansa.
Olen katsellut sen lisäksi tuota shapewear-osastoa nettikaupoista koska maharöllykkä pitää piilottaa jotenkin. Mietin sitäkin, että minkälainen ihminen olen. Pidän itseäni huumorintajuisena enkä tunne vielä itseäni vanhaksi tantaksi. Tilasin nettikaupasta vaaleansinisen puuvillaisen paitapuseron koska valkea vaikutti minusta liian juhlavan oloiselta. Asun pienellä paikkakunnalla ja minun pitää turvautua nettikauppoihin. Toki käyn välillä kaupungissa ja siellä on vaatekauppoja ja kirpputoreja. En löydä mistään sitä aikoja sitten saamaani värianalyysikirjasta, jossa ovat kankaiset värimallit.