Onko tää miehen käytös oikein? normaalia?
Oltiin miehen kanssa kahden 7v ennen kuin esikoinen syntyi. Oltiin tosi tiiviisti kahden. Kaverit jäi pikkuhiljaa kuvioista.
Kun esikoinen oli 3v niin mies haki eroa kun ei saanut tarpeeksi seksiä. Ei koskaan puhunut asiasta vaan erohakemus tuli minulle kamalana järkytyksenä postitse kotiimme. Perui eron kun sanoin etten elä harkinta-aikaa saman katon alla. Minun olisi pitänyt tuolloin tajuta että eroa nyt kun lapsia on vasta yksi. Pärjäät kyllä. Jatkoimme kuitenkin liittoa ja kuopus syntyi. Ollessani hoitovapaalla eräs naapurimme sanoi miehelleni että minulla käy päivisin vieraita miehiä kylässä. Ketään muuta ei ollut ikinä käynyt kuin veljeni joskus. Mies kuitenkin uskoi naapuria ja esitti tämän väitteen minulle totuutena. Pari vuotta tästä ja siivosin kaappeja. Löytyi hoitokassi jossa mm.vaippoja ja kampa. Heitin tarpeettomat vaipat pois ja vein kamman vessaan. Illalla mies tuli vessasta ja heitti kamman silmieni eteen sanoen " palauta sille ukolle jolle tämä kuuluu". Meni noin vuosi ja mies tuli makuuhuoneesta vihaisena ja heilutti jotain saksasta olevaa ostoskuittia naamani edessä että " kenenkäs tää kuitti on". Päivämäärää katsomalla totesin että olit itse tuolloin työmatkalla siellä. En enää jaksa näitä jatkuvia syytöksiä siitä että petän. Mies vaan kuittaa ne sillä että rakastaa ja on siksi mustasukkainen. Mutta onko tää oikein mua kohtaan? Ja lapsia? Kun sanoo että nyt kyllä äidin kanssa erotaan kun sillä on teille uus isä katsottuna. Tuntuu välillä että tukehdun tähän suhteeseen.
Kommentit (7)
Minusta ap tuo kuulostaa ihan kamalalta. Itse elän normaalissa hyvässä parisuhteessa enkä voisi kuvitellakaan että mieheni käyttäytyisi noin. Tai että itse loukkaisin miestäni, jota rakastan valtavasti, tuollaisilla syytöksillä. Myöskin eropuheet ylipäätään ja etenkin lasten kuullen kertovat todella huonosta itsetunnosta. On helppo huudella täältä ulkopuolelta, mutta minusta sinun kannattaa vakavissasi harkita eroa. Olen ollut nuoruudessani parisuhteessa mustasukkaisen miehen kanssa ja jälkikäteen ajateltuna ne vuodet menivät elämässäni täysin hukkaan.
Tuo on jo sairaalloista mustasukkaisuutta. 😙
Pettäminen taitaa olla aika varmaa ja vaimo on sen myös jo myöntänyt. Käy sääliksi miehen puolesta vaan.
Ei se naapuri ole mitään sanonut oikeasti. Nää on niin nähty, että keksitään oman fantasian tueksi todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen taitaa olla aika varmaa ja vaimo on sen myös jo myöntänyt. Käy sääliksi miehen puolesta vaan.
Sinulle suhde veljeesi voi olla normaali, mutta valtaosalle ihmisistä ei ole.
Lue uudelleen aloitus ja yritä käsittää, mistä kirjoitettiin.
Minusta ei ole millään tasolla normaalia, eikä ole myöskään se ap normaalia, että SINÄ siedät tuota ja annat miehen käyttäytyä noin. Ota ero. Oikeasti. Mustasukkaisuus ei ole tervettä, eikä kuulu rakastavaan parisuhteeseen. Jatkuva erosta puhuminen rapauttaa lastenne perusturvallisuuden tunnetta.
No huh huh, ei ole normaalia. Mies pahoinpitelee sua henkisesti. Varmaan johtuu omasta epävarmuudestaan, mies ei usko että on sulle tarpeeksi hyvä riittääkseen sulle? Terapian paikka?