Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis toi Justin Therouxhan on ollut vielä törkeämpi petturi kun Brad Pitt! En olis uskonnut. Yllätyittekö muut?

Vierailija
20.02.2018 |

Mä olisin kuvitellut että hän palvoo maata Jenniferin jalkojen alla ja on ikionnellinen kun vihdoin ja viimein pääsi naimisiin tämän kanssa mutta mitä vielä!! Törkee äijä!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JT on täysin epäkiinnostava henkilö.

Vierailija
2/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun en tunne heistä ketään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kuvittelin että osaa arvostaa sitä mainetta ja mammonaa mitä Jenin siivellä sai mutta näköjään ei.

Vierailija
4/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on uutisoitu, että hän on pettänyt ja törkeämmällä tavalla kuin Brad?

Vierailija
5/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Anistonista on aina tulleet vähän sellaiset vibat, ettei ole oikein aikusitunut henkisesti naiseksi, eikä oikein tiedä mikä on oikeasti arvokasta kumppanissa. Vähän sellainen teinityttömäinen käsitys elämästä.

Vierailija
6/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KETÄ KIINNOSTAA VENTOVIERAIDEN IHMISTEN YKSITYISASIAT?? EIKÖ TEILLÄ OLE OMAA ELÄMÄÄ?

Vierailija
7/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KETÄ KIINNOSTAA VENTOVIERAIDEN IHMISTEN YKSITYISASIAT?? EIKÖ TEILLÄ OLE OMAA ELÄMÄÄ?

MITÄ SE SINULLE KUULUU ONKO MEILLÄ ELÄMÄÄ VAI EI?? PIDÄ HUOLI OMISTA ASIOISTAS!!

Vierailija
8/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgdsgdsfg kirjoitti:

Tuosta Anistonista on aina tulleet vähän sellaiset vibat, ettei ole oikein aikusitunut henkisesti naiseksi, eikä oikein tiedä mikä on oikeasti arvokasta kumppanissa. Vähän sellainen teinityttömäinen käsitys elämästä.

Kyllä sun täytyy tuntea hänet aika hyvin kun kerran pystyt tuollaista väittämään.🙄

Vierailija
9/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintíltä vaikuttaa.

Vierailija
10/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä yrittää saada aikaiseksi negatiivisilla uutisvuodoilla erosta. Tekee hallaa itselleen tuolla, että yrittää syytellä erosta toista osapuolta. Olisi kannattanut vain pitäytyä siinä yhdessä laaditussa tiedotteessa, missä kerrottiin perus "erotaan ystävinä ja toisiamme kunnioittaen" -jupinat. Nyt tulee Justinista katkera kuva.

Vierailija
11/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkkisjuorut on osa mun elämää, harrastus. Kuten palstalla lojuuminenkin.

Luulen, että olet samanmoinen, kun palstalla olet ja samoja avauksia avaat ja kommailet. :*

Vierailija
12/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, mitä?

Mä olen taas ihan pihalla. Pitää mennä ettimään.

Vierailija
13/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hintíltä vaikuttaa.

Mä olen ollut 99prosenttisen varma että on homo ja siksi paljon yllätyneempi näistä jutuista että on kaatanut vierasta naista kun aitaa kun itse erosta.

Vierailija
14/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mitä yrittää saada aikaiseksi negatiivisilla uutisvuodoilla erosta. Tekee hallaa itselleen tuolla, että yrittää syytellä erosta toista osapuolta. Olisi kannattanut vain pitäytyä siinä yhdessä laaditussa tiedotteessa, missä kerrottiin perus "erotaan ystävinä ja toisiamme kunnioittaen" -jupinat. Nyt tulee Justinista katkera kuva.

Siis onko se Justin ite mennyt laulamaan pettämisensä julkisuuteen? Vai siis kuka on syytellyt toista osapuolta?

Vierailija
15/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

dfgdsgdsfg kirjoitti:

Voisitko määritellä minulle henkisen aikuistumisen merkit ja miten tämä tilanne on Anistonin vastuulla? Jaa viisauttasi.

Vierailija
16/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se Justin ite mennyt laulamaan pettämisensä julkisuuteen? Vai siis kuka on syytellyt toista osapuolta?

No erinäisiä vuotoja, jotka ovat selvästi Justinin puolelta. Esim.

- Justin ei ikinä halunnut naimisiin, teki sen vain Jenniä miellyttääkseen

- Jennin mielestä erossa olo tekee hyvää suhteelle, kun taas Justin oli tästä huolestunut ja olisi halunnut panostaa enemmän yhdessäoloon. Tämä johti siihen, että Justin yöpyi vierastalossa myös losissa ollessaan. 

- Justin on edelleen hyvissä väleissä Jennin ystävien kanssa. Hän on lähteiden mukaan mm. hengaillut Courtney Coxin kanssa eronkin jälkeen.

- Justinia kyllästytti Jennin kotihiirimäinen La-elämäntyyli ja niukka ystäväpiiri. Justin on itse New Yorkissa viihtyvä taiteilijasielu, joka tykkää juhlia erilaisten ihmisten kanssa. Tylsä Jenn ei sovi taiteellisen ja erikoisen Justinin elämään.

- Justin oli eron alulle panija, hän halusi jatkaa elämäänsä eikä hissutella eron suhteen

- Justinin mielestä Jenn ei ole niin rento naapurintyttö kuin antaa suuren yleisön ymmärtää

- Justinin ura on nousukiidossa ja Justin on busy, busy, busy kun taas Jenn lähinnä istuu kotona ja saa rahaa Friendsien uusinnoista

jne.

Vierailija
17/17 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämä huhu oli, että Jenni soitteli itkusena Bradille, kun Justin on kolmatta kuukautta vaan Nykissä eikä meinaa Losiin kotiin tullakaan???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi