Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä on iloinen vastaanotto kotiin saapuessanne

Vierailija
20.02.2018 |

Ja puoliso tulee ovelle vastaan halauksin ja odottaa teidän yhteistä aikaa. Mieheni sanoi eilen, että hänellä on hyvä olla, kun hän tuntee olonsa rakastetuksi ja tuntee olonsa tervetulleeksi, kun tulee kotiin ja että hänen edellisessä liitossa oli toisin. Mieheni myös myönsi että hänen tunteensa minua kohtaan on vain vahvistuneet. Kannattaa teidänkin muistaa huomioida puolisoitanne ja antaa rakkautta, näin tekin saatte rakkautta osaksenne. Parisuhde voi paremmin kun huomioi toista ja tärkeintä tietenkin, että kaikki huomioiminen tulee suoraan sydämestä eikä niin, että teen näin koska kuuluu tehdä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos alentuvasta papatuksesta. 

Vierailija
2/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään ja tämä kaikki ensimmäisessä avioliitossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kotona lämminvastaanotto, on haleja ja suukkoja. Muttei se takaa sitä että molemmat saa juuri itselleen tahtomat intiimit hetket tai takuu siitä että oltaisiin oikein läsnä päivissä, tehtäisiin haluamiamme asioita, että olisi riittävästi aikaa tai ettei toinen joskus ihastuisi johonkin toiseen ja suhde päättyisi koska tahdottaisiin eri asioita. 

Yhteistä arkea pian 20 vuotta.. 

Vierailija
4/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja puoliso tulee ovelle vastaan halauksin ja odottaa teidän yhteistä aikaa. Mieheni sanoi eilen, että hänellä on hyvä olla, kun hän tuntee olonsa rakastetuksi ja tuntee olonsa tervetulleeksi, kun tulee kotiin ja että hänen edellisessä liitossa oli toisin. Mieheni myös myönsi että hänen tunteensa minua kohtaan on vain vahvistuneet. Kannattaa teidänkin muistaa huomioida puolisoitanne ja antaa rakkautta, näin tekin saatte rakkautta osaksenne. Parisuhde voi paremmin kun huomioi toista ja tärkeintä tietenkin, että kaikki huomioiminen tulee suoraan sydämestä eikä niin, että teen näin koska kuuluu tehdä.

Tottahan tuo. Tuleeko miehesi myös sinua ovelle vastaan ja onko pata porisemassa liedellä? Onko osannut tehdä juuri oikeanlaista ruokaa mieliksesi vai olisiko reseptissä vielä mielestäsi viilaamista?

Vierailija
5/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, en ole ottamassa miestä vastaan, kun hän tulee kotiin. Taitaa tämä suhde sitten olla tässä.

Vierailija
6/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että aloitus koski koiraa :)

On iloinen vastaanotto, kaksi ihanaa mussukkaa ovat onnesta soikeina kun tulen kotiin - vaikka olisin käynyt ihan vain roskat viemässä.

Vierailija
7/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiliinannyörit vain heiluu ja tohvelin pohjat suhisee kun kotirouva touhuaa. 

Vierailija
8/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan aina ihana vastaanotto oli sitten mikä vuorokauden aika tahansa. Nelijalkainen karvatassu, tuo olennoista ihanin, kissani!

Vierailija
9/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tää on hyvin pitkälti.

Vierailija
10/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin että aloitus koski koiraa :)

On iloinen vastaanotto, kaksi ihanaa mussukkaa ovat onnesta soikeina kun tulen kotiin - vaikka olisin käynyt ihan vain roskat viemässä.

Niin minäkin luulin.

Vierailija
11/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen pyritään. Myös aamuisin hyvät hupmenet jaja halit. Lähtiessä myös, mutta aina ei mukamas ehdi, vähintään mukavaa päivää toivotellaan. Ihan molemmin puolin, mun ei tarvitse yksin pitää parisuhteen arkikipinää yllä. Mikään ei ole mukavampaa, kuin herätä aamulla kahvin tuoksuun, tai ruoka tuoksuu ovella, kun tulee töistä.

Vierailija
12/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuon ovelle häntä heiluen ja kieli pitkällä tulemisen hoitaa koira. Puoliso on sitten ihan eri asioita varten.

Vierailija
13/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus. Oon samoilla linjoilla sun kanssa. Onni on ihana aviomies.

Vierailija
14/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiliinannyörit vain heiluu ja tohvelin pohjat suhisee kun kotirouva touhuaa. 

Meillä kokkaa mies ja se kerkee käydä vielä töissäkin. Ruoka on arkisin valmiina kun tulen kotiin.

Mene takas sinne 1950-luvulle muistelemaan mennyttä aikaa.

Vierailija
15/15 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on minulla aina takuuvarmasti joku iloinen vastaanottamassa kotona hänt heiluen, pian kaksikin toivottajaa. Se on koiran homma se ovella odottaminen ja kohta saan sitten nauttia siitä kaksinverroin, kun pentukin vielä kotiutuu hiihtolomaviikon alkuun.

Miehellä on muuta hommaa yleensä siihen aikaan, kun kotiin tulen ei se kerkiä ovella seisoskelemaan.