Mitä arjesta poikkeavaa teette teinien kanssa talvilomalla?
Mä en keksi mitään mikä kiinnostaisi teinipoikia.
Kommentit (14)
Ollaan kotona ja pidetää sarja maratoneja netflixistä. 2 teiniä ja me vanhemmat.
Ulkoilu pakkasessa ei vaan kiinnosta meistä ketään. Viikon tauko työstä ja kouluista, nautitaan löhöilystä sohvalla.
Tämähän tuntuu olevan poikkeuksellista ainakin ystäpiireissäni, missä aina pitäisi olla menossa jossain....niin ja tietenkin teemme ohessa hyvää kotiruokaa ja herkkuja.
Käytiin black panther katsomassa, käytiin kokeilemaan pikseli arcadea, leivottiin pullia. Nämä siis tehty. Loppu viikoksi mietittiin Rush puistoa, kokeillaan eri maiden ruokia (ei liian eksoottista) kiinalaiseen mennään syömään ja testataan taco bell. Superparkia voisi myös harkita. Oisko joku näistä teillekin hyvä?
Meillä jokainen valitsee yhden leffan, joka katsotaan. Ja sitten jokainen valitsee vuorollaan, mitä syödään. Rauhallista yhdessäoloa siis, pitkään nukutaan ja nautitaan. Teinipojat on ihania.
Pelataan monopolia, juodaan kiljua ja tapellaan.
Ollaan viikko Levillä. Kiinnostaa erityisesti juuri tuota 14-vuotiasta, jonka kavereistakin tosi moni tulee sinne. Teinejä tuskin saa pois rinteestä ollenkaan, saavatkin nauttia täysin rinnoin lomasta ja vapaudesta. Me muut käydään rinteessä, hiihtämässä jne.
Risteily Tallinnaan tai miniristeily Tukholmaan jos asutte Etelä-Suomessa.
Ei varmaan mitään, koska olen töissä...
Jotain voisi kyllä jollekin illalle yrittää keksiä.
Ihaillaan koralliriuttoja snorklaamalla, nautitaan auringon lämmöstä, käydään tekemässä päiväretki Jordaniaan.
Hiihdetään aamusta iltaan ja illat kokataan herkkuja.
Harrastetaan seksiä. Ne teinit ei siis ole minulle mitään sukua.
Vierailija kirjoitti:
Mä en keksi mitään mikä kiinnostaisi teinipoikia.
Menkää elokuviin, pizzalle, vaateostoksille.
Pelaa poikien kanssa erä pleikkapelejä 😁
Tai tehkää kotona yhdessä pizzaa, vuokratkaa elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Harrastetaan seksiä. Ne teinit ei siis ole minulle mitään sukua.
Ja 18+
Siedän sitä että teini on hiihtoloman ajan joka päivä kotona. Eiköhän siinä ole tarpeeksi tavallisesta arjesta poikkeavaa. Jospa vielä saisi patistettua auttamaan kotitöissä kuten siivouksessa ja tiskaamisessa.