Mitä ajattelet ihmisistä joiden kumppani elättää
Kommentit (17)
Ajattelen, että ihminen ei ole itsenäistynyt vielä...kyllä hän jossain vaiheessa huomaa, että pelkkänä elättinä olo ei pidemmän päälle toimi..ihmisen pitää tehdä jotain leipänsä eteen, jotta hän voi tuntea elämänsä mielekkääksi
Säälittää lähinnä. Mitä onnea siinä on? Itseäni ahdistaisi, jos ei olisi omia tuloja. Mieluummin käyn töissä ja olen vapaa, kuin riippuvainen toisen rahoista.
Esimerkiksi minä en voisi ruvetä elätiksi. Se olisi jotenkin alistavaa mielestäni. Toisen armoilla olo ei houkuta.
hitto miksi ihmeessä kukaan elättäisi kumppaniaan?
Lähinnä toivon että eivät laske sen varaan, että elättää jatkossa ja ovat turvanneet selustansa eläkkeiden, omaisuuden ym. osalta.
Ajattelen että mitä tapahtuu jos suhde päätyy eroon, varsinkin jos on avioehto. Se elätti kuitenkin menettää työvuosia ja sitä kautta mahdollista eläkettä siinä kun puoliso elättää.
Jos eläisimme maailmassa jossa suhteet eivät päätyisi eroon niin tuo olisi kiva tapa elää.
Ajattelen että on onnistunut löytämään jonkun tyhmän höynäytettäväksi.
Mitä tarkoitat? Tai mitä tarkoittaa ELÄTTÄÄ?
No ehkä heillä on jokin sairaus tai vamma, joka estää ainakin kokoaikaisen työnteon? Tässä maassa on yllättävän paljon syystä tai toisesta työkyvyttömiä tai osatyökykyisiä ihmisiä eikä heidän ole helppo työllistyä.
Haluaisin pystyä elättämään mieheni. Vähänkö hianoo olis sanoa, että tee mitä huvittaa, mää maksan. Mutta ei oo niin paljon rahhoo. Harmi.
En vastustelisi yhtään jos mies vapaaehtoisesti haluaisi elättää minut.:) Esim. jos mies tienaa tyyliin yli 200 000€/v niin eihän se ole temppu eikä mikään. Tiedän montakin kotirouvaa ja eivät ole valittaneet ;D Instagramin kuvatulva täynnä kuvia ihanasta ja huolettomasta arjesta, kelpaisi minullekin.
Mikäs sen mukavampaa kuin aamiainen Kämpissä tai auringonlaskun ihastelua Roomassa. Ja miehen kanssa tottakai naimisiin ilman avioehtoa.:) Ei paina arkiset murheet mieltä ja voi toteuttaa itseään. Ei ainakaan itsellä olisi tylsää olla rikkaan miehen vaimo. Päiväni täyttyisi kulttuuriharrastuksesta ja vapaaehtoistyöstä.
Vierailija kirjoitti:
heitä kuin alaikäistä lastaan?
Oikeastiko? Että mitä se minulle kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heitä kuin alaikäistä lastaan?
Oikeastiko? Että mitä se minulle kuuluu.
Ei kuulukaan, mutta mitä mietit asiasta?
Ajattelen, että kuka vaan voi joutua siihen tilanteeseen. Jos tulee ero, niin sittenhän elätti saa muhkeammat korvaukset itselleen. Ja menetetyt työvuodet..no joo, jos on muutenkin matalapalkka-alalla, niin ei ne eläkkeet muutenkaan päätä huimaa. Eiköhän se ole jokaisella ihan tiedossa.
Ajattelisin, että elättääköhän vai onko jotain (esim. lottovoitto tai perintö), josta en tiedä mitään? En leimaisi ihan noin suoralta käsin - varsinkin, jos en kovin läheltä seuraisi heidän elämäänsä.
Ajattelen että onpa onnekas!
Olen kyllä itsekin "elätti" :)