Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisilta voi vaatia?

Vierailija
19.02.2018 |

Voiko mitään oikeasti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään :)

Paitsi lain noudattamista...

Vierailija
2/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat heikompi sukupuoli. Älä vaadi paljoa niin et pety.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yleisesti mitäkö voit vaatia naisilta? Pyhä vittu sentään, et oikeasti yhtään mitään. Naiset ei ole mikään homogeeninen ryhmä. Puhumattakaan siitä, että sinulla tuskin on oikeus vaatia yhtään keneltäkään yhtään mitään.

Vierailija
4/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ulkonäköä, fyysistä kuntoa ja luonnetta, kohtuullisia kodinhoitotaitoja, koulutusta, työtä ja lasten saamista, mutta huomio, ei näitä kaikkia yhtaikaa. Valitse siis sinulle tärkeimmät.

Vierailija
5/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta naisilta vai joltain naiselta?

Vierailija
6/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ulkonäköä, fyysistä kuntoa ja luonnetta, kohtuullisia kodinhoitotaitoja, koulutusta, työtä ja lasten saamista, mutta huomio, ei näitä kaikkia yhtaikaa. Valitse siis sinulle tärkeimmät.

Minä olen nainen. Mitä näistä siis vaadit minulta?

Vierailija
7/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilta naisilta vai joltain naiselta?

No eikös se monikossa ollut, täh?

Vierailija
8/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kuin miehiltä. Rehellisyyttä, toisen huomioonottamista, yhteispeliä. Pitää huolta ihmissuhteistaan ja läheisistään.

Vierailija
9/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulta ainakaan et voi vaatia mitään. Ylipään outo aloitus. Kuka luulee, että heillä on oikeus vaatia keneltäkään mitään.

Vierailija
10/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja kuin miehiltä. Rehellisyyttä, toisen huomioonottamista, yhteispeliä. Pitää huolta ihmissuhteistaan ja läheisistään.

Mutta nuo yksinään eivät voi riittää, joten kyseenalaistan tämän listauksen rehellisyyden. Mielestäni tarvitaan myös 4. listaamia asioita. Sitä paitsi on itsensä ja sitä kautta toisenkin huomioimista, että pitää oman markkina-arvonsa mahdollisimman korkeana.

realisti

Vierailija
11/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään eikä miehiltäkään, paitsi rahaa miehiltä.

Vierailija
12/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulta ainakaan et voi vaatia mitään. Ylipään outo aloitus. Kuka luulee, että heillä on oikeus vaatia keneltäkään mitään.

Itse olet outo. Minä vaadin sinulta pildeä ja ellet anna, otan.

Nainen puree peniksesi poikki ja joudut vankilaan iäksi.

Vierailija
13/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen puree peniksesi poikki ja joudut vankilaan iäksi.

Ai Suomessa iäksi, älä naurata :D Sä siinä joudut korvausvastuuseen.

Vierailija
14/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että poistui se tänään ollut keskustelu jossa nainen kertoi mielummin pysyvän kaukana miehistä nettikirjoitteluiden takia. Tarkoitti varmasti juuri tälläisiä.

Vierailija
15/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi että poistui se tänään ollut keskustelu jossa nainen kertoi mielummin pysyvän kaukana miehistä nettikirjoitteluiden takia. Tarkoitti varmasti juuri tälläisiä.

On erittäin viisasta miettiä millaisten ihmisten kanssa edes juttelee. Vaikka tuokin varmasti trolli niin joissa on silti ihminen joka sen keksi kirjoittaa ja pitää hauskana.

Vierailija
16/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko mitään oikeasti?

Vaadipa aluksi ITSELTÄSI samaa tai vastaavaa kuin "naisilta". Saat vähän suhteellisuudentajua.

Minäkin olen nainen, mutta vaikka matalaa älyä ja alhaista koulutustasoa osoittaen niputat ja yleistät meidät epäkunnioittavasti, sinulla ei ole lupaa tai oikeutta vaatia minulta yhtään mitään.

Vierailija
17/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On erittäin viisasta miettiä millaisten ihmisten kanssa edes juttelee. Vaikka tuokin varmasti trolli niin joissa on silti ihminen joka sen keksi kirjoittaa ja pitää hauskana.

Mielenkiintoista etten koskaan ole nähnyt että yksinäisyydestä ja naisten nirsoudesta valittavat "ulimiehet" eivät koskaan hylkää yhtä antaumuksella nää tekstejä vastaan kuin naisia. Nämä hän juuri pyrkivät siihen että naiset pysyvät kaukana miehistä ja katsovat hyvin tarkaan kenen seurassa ovat.

Vierailija
18/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimus on aika huono ilmaisu. Haluan kaikenlaista lähinnä sellaisia juttuja mihin en yksin kykene. Lähinnä sex juttuja ja suostuminen on ihan vapaasti valittavissa.

Vierailija
19/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko katsoa vähän teinipoikienne perään, vanhemmat?

Täällä ne ulisevat pimpan perään ja uhkaavat raiskauksilla, vaikka ainut loora jonka ovat nähneet livenä, on oman äiteen.

Alaikäinenkin on rikosvastuussa, jos ikää on 16. Nuorempien kohdalla lastensuojelu huolehtii häiriintyneet hoitoon. Ilmoitettu on, ip-osoitteet ylläpidolla.

Vierailija
20/22 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko mitään oikeasti?

Vaadipa aluksi ITSELTÄSI samaa tai vastaavaa kuin "naisilta". Saat vähän suhteellisuudentajua.

Minäkin olen nainen, mutta vaikka matalaa älyä ja alhaista koulutustasoa osoittaen niputat ja yleistät meidät epäkunnioittavasti, sinulla ei ole lupaa tai oikeutta vaatia minulta yhtään mitään.

Tarkoitin sitä kun naisille sanoo vaatia sanan, niin se on kuin punainen vaate härälle.